Sökning: "Callcenter"
Visar resultat 16 - 20 av 52 uppsatser innehållade ordet Callcenter.
16. Delaktighet är det nya svarta : En fallstudie av internkommunikation under en organisationsförändring och Employer Branding
Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : Den här uppsatsen bygger på en fallstudie av ett callcenter i en pågående organisationsförändring och ett medvetet arbete med Employer Branding. Syftet var att undersöka vilka internkommunikativa strategier som bolaget använt sig av i inledningsfasen av organisationsförändringen samt det medvetna arbetet med Employer Branding. LÄS MER
17. Lön, utveckling eller arbetskamrater? En studie om arbetstillfredsställelse och arbetsprestation bland telefonförsäljare
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen för PedagogikSammanfattning : Detta är en studie som behandlar arbetsmotivation och arbetsmotivationens förutsättningar bland olika kategorier av telefonförsäljare utifrån Herzbergs tvåfaktorsteori gällande hygien- och motivationsfaktorer. Studien belyser två övergripande frågeställningar. LÄS MER
18. Motivation vid monotona arbeten : En kvalitativ arbetsplatsundersökning
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Akademin för hälsa och arbetslivSammanfattning : Syftet med denna studie var att undersöka hur personal på ett callcenter som arbetat länge med monotona arbetsuppgifter upplever sitt arbete i förhållande till känslan av kompetens, samhörighet och autonomi, samt vad de tycker kan förbättras för att det ska uppfyllas i större utsträckning. Sex intervjuer genomfördes och materialet analyserades med hjälp av en induktiv tematisk analys. LÄS MER
19. Effekterna övervakning har på servicekvaliteten hos callcenter
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Denna uppsats innehåller en undersökning om hur övervakning och IT påverkar den service kvalitet som ett callcenter levererar. Detta genomfördes genom att genomföra fem intervjuer som var grundade i vårt ramverk. Intervjuerna gav oss förståelse över hur övervakningen och IT påverkade verksamheten och de anställda. LÄS MER
20. Integritet i arbetslivet
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : Sammanfattning Integritet i arbetslivet är, delvis på grund av ny och allt billigare teknik inom området, en högst aktuell fråga idag som skär tvärs igenom alla nivåer i arbetslivet. Hanteringen av personanknuten information ökar och de metoder som används för att samla in och bearbeta personuppgifter förfinas hela tiden. LÄS MER