Sökning: "Camilla John"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Camilla John.
1. Miljö och kreativitet. Environment and creativity
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : AbstractGrevstad, Michaela & Palm, Camilla (2016). Miljö och kreativitet. Malmö: Grundlärare med inriktning mot arbete i fritidshem: Malmö högskola.Syftet med vårt examensarbete är att ta reda på hur fritidspedagogerna upplever det är att bedriva kreativa aktiviteter i skolans fysiska miljö. LÄS MER
2. Förändringsarbete : Ökad tydlighet men skillnader i innebörd
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen för PedagogikSammanfattning : I vår studie har vi fått tillträde till en industriell verksamhet och kunnat följa dess inledande fas för ett uppstartat förändringsarbete. Organisatorisk utveckling har sedan decennier tillbaka kommit att bli ett alltmer omtalat modeord, där förändringar sker oavkortat för att svara upp till en effektivisering som har betydelse för företagens överlevnad. LÄS MER
3. Barns åsikter om måltidsmiljön i skolrestauranger
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolanSammanfattning : .... LÄS MER
4. Vad händer just nu, vad tänker jag på, vad känner jag?
L2-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Syftet med denna uppsats har varit att ta reda på om facebooks popularitet grundar sig i den förenklade kommunikationen och interaktionen sidan erbjuder, alternativt om sidan är till för att projicera sin identitet eller om båda exemplen är orsakerna. Vi har även varit intresserade av att utreda hur användarna väljer att skildra sig själva utifrån publikens förväntningar, syftet är att avspegla hur framställningarna på facebook ser ut. LÄS MER
5. Opinions on the use of computers in preschool
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Lärarutbildningen (LUT)Sammanfattning : Det står i läroplanen för förskolan att verksamheten skall lägga grund för ett livslångt lärande. På sikt skall barnen även kunna tillägna sig den kunskap som utgör den gemensamma referensramen som alla i samhället behöver (Utbildningsdepartementet, 1998). LÄS MER