Sökning: "Car Retailing"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Car Retailing.

  1. 1. Den digitala bilaffären : en fallstudie om digitalisering bland bilåterförsäljare i Sverige

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Rasmus Kristoffersson; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : I fordonsbranschen pågår en förändring av den 120-åriga försäljningsmodell som lagt grunden för en bilhandlarstruktur som idag finns etablerad över hela världen. Det finns skarpa indikationer på att fordonsbranschen med fokus på återförsäljarleden har påbörjat en digitalisering som innebär att rollen för de traditionella bilåterförsäljarna står inför en betydande förändring. LÄS MER

  2. 2. Developing Digital Value Offerings in the Car Retailing Industry : A Customer-Centric Approach to innovation

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :PHILIP BÖRJESSON; [2021]
    Nyckelord :Automotive Industry; Car Retailing; Customer-Centricity; Digital Transformation; Dynamic Capabilities; Value Offering; Innovation; Bilindustrin; bilhandel; digital transformation; dynamiska förmågor; innovation; kundfokusering; värdeerbjudanden;

    Sammanfattning : The car retailing industry is currently undergoing a significant transformation. This transformation is due to the automotive industry switching from producing internal combustion engines vehicles to battery electric vehicles. LÄS MER

  3. 3. Reinventing Traditional Shopping

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Erika Wamsler; Linnea Jonsson; [2018]
    Nyckelord :Retailing; Digitalization; Smart stores; Advanced technology; Brick and mortar; Experience marketing;

    Sammanfattning : Digitalization has impacted online retailing heavily, however traditional stores have not changed as much in comparison. Earlier studies have not only suggested how stores could reinvent themselves, but also indicated that brands could have great advantages by doing so. LÄS MER

  4. 4. Assessing the degree of customer satisfaction in grocery stores - a study on ICA

    Magister-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :Zeliang Sun; Peng Shao; [2012]
    Nyckelord :Customer satisfaction; Grocery stores; Attributes; Sub-attributes; Gävle;

    Sammanfattning : Aim:   It  has  been  demonstrated  that  customer  satisfaction  is  critically  important  to  the performance of grocery stores (Bamford and Xystouri, 2005). In Gävle, there is heavy competition among the three big brands - ICA, Willy:s and Coop. LÄS MER

  5. 5. Externhandel och mellankommunalt/regionalt samarbete utifrån ett hållbarhetsperspektiv med fokus på delregionen Södertörn

    Magister-uppsats, Institutionen för livsvetenskaper

    Författare :Melker Ånstrand; [2008]
    Nyckelord :Sustainable development; Spatial planning; Sustainable city development; Sustainable travelling; Competition of purchasing power; Hållbar utveckling; Hållbar stadsutveckling; Hållbart resande; Kampen om köpkraften; Samhällsplanering;

    Sammanfattning : In Sweden according to the planning and building Act municipalities have planning monopoly. The question about shopping centres in the outskirts of cities is a regional issue, because they attract customers from a large area. LÄS MER