Sökning: "Caroline Hedlund"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden Caroline Hedlund.
1. "Något kan dom väl bjuda på" : En kvalitativ studie om organisatorisk olydnad.
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : .... LÄS MER
2. LunchHero - a student’s everyday hero : A case study in how to construct a web application with high usability regarding navigability and ease of purchase
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : At present, there are food trucks at the Linköping University campus offering lunch meals in a traditional way, without using any complementary web applications. However, a market study conducted during the pre-study shows that customers desire additional services from the food trucks and would increase their purchasing frequency if some of these features were to be implemented. LÄS MER
3. Offline Stock-Outs in an Omnichannel Context: Assessing Consumer Behavior in a Digitalized Retail Landscape - a Case Study of IKEA
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Controlling inventory levels has been an issue for retailers to deal with for a long time in order to provide the right supply at the right time and place and thus prevent stock-outs. Traditionally, this issue has mainly concerned the physical store. LÄS MER
4. The split human mind and the portrayal of good and evil in Robert Louis Stevenson’s Dr Jekyll and Mr Hyde & Oscar Wilde’s The Picture of Dorian Gray
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/EngelskaSammanfattning : .... LÄS MER
5. ”Vi måste ju samarbeta för att det ska bli bra” : - En fallstudie om arbetsprocessen bakom en marknadsföringskampanj som anpassats efter det förändrade medielandskapet
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Ett föränderligt medielandskap fordrar en anpassning från företagens sida och därmed ett nyanserat sätt att skapa marknadsföring. I en värld där konsumenter tenderar att vara alltmer aktiva i köpprocessen uppkommer nya typer av marknadsaktörer. LÄS MER