Sökning: "Character rigging"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Character rigging.

  1. 1. A study of conditional bids in the bidding process – from a perspective of a bidder

    Kandidat-uppsats, KTH/Fastigheter och byggande

    Författare :Cathrine Brooling; Arvid Hansson; [2016]
    Nyckelord :Bidding; Asymmetric information; Conditional bids; Transparency; Bid rigging; Budgivning; Asymmetrisk information; Villkorade bud; Transparens; Falska bud;

    Sammanfattning : The law does not regulate the bidding process; it’s the seller who, in consultation with the estate agent, decides the rules. If the estate agent does not inform all the bidders about conditions  attached to the bids,it means that a bidder bid against something he s not fully informed about. LÄS MER

  2. 2. The process to create a realistic looking fantasy creature for a modern Triple-A game title

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesign

    Författare :Olov Jung; [2014]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : In this project paper I have described my process to make a pipeline for production of an anatomically believable character that would fit into a pre-existing game title.To find out if the character model worked in chosen game world I did do an online Survey. LÄS MER

  3. 3. Automatiserad riggning och tidssparande

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för datavetenskap och kommunikation

    Författare :Dimitri Kajhanidis; [2013]
    Nyckelord :Automatiserad riggning; Character rigging; Animation pipeline; Rigging pipeline.;

    Sammanfattning : Denna uppsats handlar om programmering av autoriggningsverktyg för Maya 2013 som skulle effektivisera animeringsproduktionspipelinen genom att spara tid vid riggningsdelen av animeringspipelinen. Vidare handlar denna uppsats om utvärdering av tiden som man kan spara vid användningen av detta autoriggningsverktyg. LÄS MER

  4. 4. The Struggles of Rigging : On Joint Deformation Problems in Human Digital Characters

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och it

    Författare :Ulrika Lundgren; Ben Mowbray; [2012]
    Nyckelord :Digital 3D Animation; Perception; Human Character Rigging; Joint Deformation Problems; Skinning; Uncanny Valley; Visual Imagery; Suspension of Disbelief; Digital 3D animation; perception; mänsklig karaktär-riggning; joint-deformationsproblem; skinning; uncanny valley; visual imagery; suspension of disbelief;

    Sammanfattning : The bulk of research in digital 3D animation is focused on problem solving and the development of new techniques and innovations for the 3D animation software of the future. However, little consideration is given for the underlying reasons why problems arise from a psychological perspective, and if 3D animation is to establish itself as a discipline in academia, strides must be taken to strengthen its foundations with existing academic disciplines. LÄS MER

  5. 5. Automatic Character Rigging in Maya

    Kandidat-uppsats, Ämnesavdelningen för datavetenskap

    Författare :Otto Leffler; [2009]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Detta arbete kommer att handla om att skapa ett system för att automatiseraprocessen att skapa en karaktärsrig i programmet Maya. Med hjälp av programmets inbyggda programmeringsspråk MEL kommer systemet, via ett grafiskt gränssnitt, skapa just det resultat som användaren efterfrågar. LÄS MER