Sökning: "Chatbot"

Visar resultat 1 - 5 av 67 uppsatser innehållade ordet Chatbot.

  1. 1. Linguistic Differences in Real Conversations: Human to Human vs Human to Chatbot

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för språk och litteraturer

    Författare :Eirini Silkej; [2020-03-02]
    Nyckelord :engelska; English learner; Natural language processing; Artificial Intelligence; AI; Linguistics and AI; Text messaging; Instant Messaging; IM; Chatbot; Mitsuku; Computermediated communication; CMC;

    Sammanfattning : This study investigates how students communicate in writing when they know thattheir conversational partner is a human being in comparison to how they communicate whenthey know their partner is a chatbot. The participants are upper secondary students of English. LÄS MER

  2. 2. Implementering av chattbot i en kundfokuserad kundservice : Behålla det personliga med kundservice hos en chattbot

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Digitala tjänster och system; Luleå tekniska universitet/Digitala tjänster och system

    Författare :Mille Gloerfelt-Tarp; Mattias Rönnberg; [2020]
    Nyckelord :chattbot;

    Sammanfattning : Digitization continues to accelerate and so does customers’ expectations of businesses and their services. To be able to remain competitive and to maintain pace with the market leaders, high availability and customer service 24/7 is expected. A growing trend to address this requirement is a chatbot. LÄS MER

  3. 3. A Comparison between Chatbots for Handling Administrative Healthcare Tasks

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, KTH/Medicinteknik och hälsosystem; KTH/Medicinteknik och hälsosystem

    Författare :Fred Jonathan Haldén; Joel Yao Håkansson; [2020]
    Nyckelord :Chatbot; healthcare; SWOT analysis; Chatbot; sjukvård; SWOT-analys;

    Sammanfattning : Chatbots are used in many fields to reduce the amount of repetitive work. While chatbots are proved to be great help in retailer business, tourism related services, it is little known about usability of chatbots in more sensitive field such as healthcare. LÄS MER

  4. 4. Hur AI diskuteras i fackpressen : Ett försök till tematisk analys av AI-artiklar på computersweden.idg.se

    M1-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Fredrik Björling; [2019]
    Nyckelord :AI; Artificiell intelligens; ComputerSweden; fackpress;

    Sammanfattning : Abstract   Artificiell Intelligens, eller AI, är ett ord som ofta nämns i datalitteraturen nu för tiden. Så har det också varit vid några tillfällen förr i datorernas historia, men då har förväntningarna inte infriats. LÄS MER

  5. 5. Server-Less Rule-Based Chatbot Using Deep Neural Network

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Santhosh Kumar Nagarajan; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Customer support entails multi-faceted benefits for IT businesses. Presently, the business depends upon on conventional channels like e-mail, customer care and web interface to provide customer support services. LÄS MER