Sökning: "Choice test"
Visar resultat 1 - 5 av 866 uppsatser innehållade orden Choice test.
1. Influencers in Confinement : Measuring Covid-19’s Impact on Leadership in Pro- Eating Disorder Twitter Communities
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutet för analytisk sociologi, IASSammanfattning : The Covid-19 pandemic presented unprecedented challenges, with global lockdowns impacting individuals on a profound scale. Many took to social media to cope with feelings of anxiety and isolation. LÄS MER
2. Using Synthetic Data For Object Detection on the edge in Hazardous Environments
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Institutionen för reglerteknikSammanfattning : This thesis aims to evaluate which aspects are important when generating synthetic data with the purpose of running on a lightweight object detection model on an edge device. The task we constructed was to detect Canisters and whether they feature a protective valve called a Cap or not (called a No-Cap). LÄS MER
3. Were the most important election pledges fulfilled? An empirical investigation of the Swedish government’s pledge fulfillment after the 2014 parliamentary election
Master-uppsats, Lunds universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This thesis provides an account of the pledge-making and eventual pledge fulfilment of the Swedish government of 2014, which consisted of the Social Democratic Party and the Green Party. It is grounded in the theoretical approaches of the mandate model of representation and promissory representation. LÄS MER
4. Uncertainty Quantification in Deep Learning for Breast Cancer Classification in Point-of-Care Ultrasound Imaging
Master-uppsats, Lunds universitet/Matematik LTHSammanfattning : Breast cancer is the most common type of cancer worldwide with an estimate of 2.3 million new cases in 2020, and the number one cause of cancer-related deaths in women. LÄS MER
5. Problemlösningsstrategier, ett elevperspektiv. : En kvalitativ studie.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Örebro universitet/Institutionen för naturvetenskap och teknikSammanfattning : När elever står inför uppgifter inom problemlösning är det ett flertal steg som eleven ska ta sig igenom: Förstå uppgiften, göra någon form av plan, sedan genomföra planen och i bästa fall även gå tillbaka till uppgiften och reflektera över lösning och svar. Syftet med studien var att undersöka och belysa lösningsstrategier inom problemlösning ur ett elevperspektiv. LÄS MER