Sökning: "Client Satisfaction"
Visar resultat 1 - 5 av 93 uppsatser innehållade orden Client Satisfaction.
1. Att vara klient i socialtjänsten - en studie om upplevt erkännande från ett brukarperspektiv
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SocialhögskolanSammanfattning : In this essay, we have attempted to gain a better understanding of client's feelings of satisfaction or dissatisfaction about contact with their social workers in social service and economic assistance. We wanted to gain understanding, through the lens of the theory of recognition and judgment, how individuals who receive economic assistance experience the contact in terms of satisfaction or dissatisfaction and what prompted the feelings throughout the experience. LÄS MER
2. Exploring partnerships between staffing agencies and client organizations : A B2B perspective
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Outsourcing is a method of staffing where a staffing agency takes on the responsibility of conducting the staffing process. This defines a B2B partnership between the staffing agency and the client organization, which is scarcely connected to outcome success in the partnership literature. LÄS MER
3. Upphandlingsprocessen i Byggbranschen : En kvalitativ analys av metoder och strategier i upphandling
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : The construction industry is a complex sector that places high demands on project management, planning, and implementation. Significant progress has been made in recent decades regarding the delivery of extensive construction projects, including the adoption of new building techniques, improved risk management systems, and enhanced safety measures. LÄS MER
4. Kontraktuella detaljers påverkan på samarbete i byggsektorn
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/ByggproduktionSammanfattning : Filosofin ''Lean construction'' förklarar hur värdeskapande kan maximeras till följd av samarbete. Studiens syfte är att utforska kontraktuella detaljers påverkan på samarbete i byggsektorn. Den är utformad efter en kvalitativ metodteori där fokus inte bara placeras på handlingar, utan även deras innebörd. LÄS MER
5. Den där toppkandidaten, den ideala kandidaten, ska komma serverad på ett silverfat : Om kundföretagets ibland ouppnåeliga förväntningar på konsultchefen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärdSammanfattning : Konsultchefer har en komplex arbetssituation på många sätt. De agerar både som chefer till sina konsulter och som en form av servicepersonal gentemot kundföretag. Just relationen mellan konsultchefer och kundföretag är ett relativt outforskat ämne och det är därför relevant att utforska vidare. LÄS MER