Sökning: "Coca-Cola Enterprises"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Coca-Cola Enterprises.
1. En undersökning av fluktuationer av BOD7 i industriavloppet hos Coca-Cola Enterprises anläggning i Sverige
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, KTH/Skolan för kemivetenskap (CHE)Sammanfattning : Stockholm Vatten har sedan januari 2014 infört en avgift på biokemiskt syreförbrukande ämnen (BOD) som släpps ut av industriella processer. Obehandlat kan BOD ha syretärande effekter på recipienten och således påverka akvatiskt liv om mottagaren är en sjö eller ett vattendrag. LÄS MER
2. Efterfrågeprognoser : ”En jämförelse av prognosmodeller med avseende på FMCG-marknaden”
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : An organization must manage its resource consumption and material flows in order to satisfy the demand of its products as efficiently as possible. Managing of the aforementioned requires a balance between the organizations resources (such as the capability of distribution and production) and the market demand. LÄS MER
3. Introducing Risk Management Process to a manufacturing industry : Master thesis in identification of risk avoidance strategies at Coca Cola Enterprises Sweden
Master-uppsats, KTH/Industriell produktionSammanfattning : Risk can be viewed as a state where there is a possibility of a loss but also a hope of gain. To realise the existence of a risk, one must be aware of both the gains and losses incurred. LÄS MER
4. Creating Energy Awareness at Coca-Cola Enterprises Sweden
Master-uppsats, KTH/Tillämpad termodynamik och kylteknikSammanfattning : .... LÄS MER
5. The Interplay of Consumer, Brand and Situation Characteristics within Brand Perception
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Thesis purpose: The purpose of this thesis is to test and further develop the conceptual model of brand perception by analysing the role of the brand, consumer and situation characteristics in the consumer‟s perception of the brand. Furthermore, it shall be determined how the interplay of the three characteristics affects the consumer‟s perception. LÄS MER