Sökning: "Comment section"

Visar resultat 16 - 20 av 70 uppsatser innehållade orden Comment section.

  1. 16. Ta hand om dig. /red, Krisinfo

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Maja Persson; Nanna Svensson; [2022]
    Nyckelord :Krisinformation.se; trust; engagement; content moderation; moderation strategies; crisis communication; social media; SCCT; rhetorical strategies; stylistic device; symbols; signal theory; Covid-19; tillit; engagemang; innehållsmoderering; modereringsstrategier; kriskommunikation; sociala medier; retoriska strategier; stilfigurer; symboler; signalteori; Social Sciences;

    Sammanfattning : We live in a crisis society where crises are a constant in our lives, furthermore people in a crisis are searching for information and understanding through social media, where misinformation and disinformation is spread. The aim of this study was to reach an increased understanding of what purpose Krisinformation. LÄS MER

  2. 17. CSR communication within controversial businesses - a closer look at the fast fashion industry

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Isac Almqvist; Lucas Holmqvist Adolfsson; [2022]
    Nyckelord :CSR; CSR communication; Minimise harm and Maximise good; brand identity; brand communication; fast fashion; strategic communication. CSR; CSR-kommunikation; varumärkesidentitet; varumärkeskommunikation; strategisk kommunikation.; Social Sciences;

    Sammanfattning : Our planet is facing severe climate crises and the global companies are those who have the opportunity to make the biggest impact on how this will unfold in the future. The aim of this thesis is to gain a deeper understanding of how companies within questioned businesses are managing their CSR-communication and communicating their responsible initiatives and engagements on social media. LÄS MER

  3. 18. Get woke, go broke? : En kvalitativ studie av Victoria's Secrets omprofilering

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Felicia Buiten; Lovisa Wirén; [2022]
    Nyckelord :Victoria s Secret; omprofilering; tematisk analys; semiotik; konsument; åsikter;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to analyze the rebrand of Victoria's Secret through a consumer perspective. We focused on Instagram, since this platform enables communication between the company and consumer. LÄS MER

  4. 19. Which side are you on? : Kvalitativ idéanalys av Vänsterpartiets valmanifest genom tiderna

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för statsvetenskap (ST)

    Författare :Johannes O'Rourke Drevfjäll; [2021]
    Nyckelord :Socialism; Marxism; Feminism; Andrew Heywood; Vänsterpartiet; SSV; Neomarxism;

    Sammanfattning : This essay compares two party programmes with each other, both of the programmes are from the Swedish party Vänsterpartiet. The first program was written in 1917 and the second is the latest form 2018. LÄS MER

  5. 20. Snyft, bortförklaringar & offerkoftor : En kvalitativ textanalys av TV4:s kommentarsfält på Facebook under Paolo Robertos erkännande av sexköp

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Linnéa Magnér; Emelie Sandberg; [2021]
    Nyckelord :Comment section; Discourse; Participatory journalism; Text analysis; Sex purchase; Kommentarsfält; Diskurs; Deltagarjournalistik; Textanalys; Sexköp;

    Sammanfattning : Den 14 maj 2020 tillbringade Paolo Roberto kvällen i en lägenhet på Östermalm i Stockholm med en kvinna från ett av Europas fattigaste länder och greps på bar gärning i en polisrazzia. Stjärnkocken, skådespelaren och programledaren erkände sig skyldig till sexköp. LÄS MER