Sökning: "Community Engagement"
Visar resultat 1 - 5 av 444 uppsatser innehållade orden Community Engagement.
1. Real vs Reel: Drivers of Consumer Engagement in Online Brand Communities. A Netnographic Study on Red Bull’s Facebook Brand Page
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Online brand communities contribute to companies by being a digital extension of the brand, enabling a diversified complementary market, and constituting a driving marketing force through consumer engagement. However, with great opportunities comes also great responsibilities, and its challenges. LÄS MER
2. Från formulering till realisering : - Riktlinjer för Svenska kyrkans konfirmandarbetes väg från dokument till konkret arbete
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Teologiska institutionenSammanfattning : The purpose of this essay was to investigate the transition of the document “Riktlinjer för Svenska kyrkans konfirmandarbete” from theoretical guidelines to practical implementation. Another aspect of the essay involved an examination of how the concepts of knowledge, experience and religious experience were utilized within these guidelines and in the written plans of confirmation work across three parishes. LÄS MER
3. Éclatians Assemble! : Trygghet, kreativ utveckling och hierarkier i ett separatistiskt rum för musikproduktion
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för musik och bild (MB)Sammanfattning : Denna studie undersöker deltagarnas upplevelser av ett separatistiskt tryggt rum för musikproduktion, specifikt för tjejer, transpersoner och ickebinära personer. Målet är att förstå hur deltagandet i dessa rum påverkar individernas självkänsla och kreativa utveckling. LÄS MER
4. “LIVE, BREATHE, TESLA” : En kvalitativ studie om gemenskap och kundlojalitet i Teslas svenska Facebook-community
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : The primary objective of the research was to examine the motivations behind members’ participation in Tesla’s online community on Facebook and explore how member interaction influences engagement and loyalty towards Tesla. The emergence of new technologies has intensified the complexity of understanding user behaviors. LÄS MER
5. Local History Awareness : And its Influence on Young People in a Post-Communist Region
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för kulturvetenskaper (KV)Sammanfattning : This project explores the impact of a mobile website (MWS) designed to enhance knowledge and interest in local history among residents of Eberswalde as a sample for an Eastern German post-communist city. It aims to strengthen the sense of regional identity and attachment, potentially affecting their decision to remain in or leave the region. LÄS MER