Sökning: "Concept Store"

Visar resultat 1 - 5 av 316 uppsatser innehållade orden Concept Store.

  1. 1. Klädproduktion av gamla textilier i fysisk butik

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Elias Makrous; Julia Rasch; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Detta arbete undersöker hur cirkulär ekonomi kan implementeras in i klädindustrin med fokus på stickade och virkade textilier. Detta genom att studera hur direkt återproduktion av kläder i konsumentbutik skulle se ut, med att ta inspiration från ett redan befintligt koncept. LÄS MER

  2. 2. Kompakt hemmagym

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Ivo Reppen Wartiainen; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : På senare tid har styrketräning blivit alltmer populärt. Populariteten samt friheten bland företag att låta anställda jobba hemifrån har lett till ett stort utbud på marknaden av produkter och tjänster som möjliggör styrketräning hemifrån. LÄS MER

  3. 3. Hydrotaste

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå,

    Författare :Elenor Hansson; Olivia Falk; [2023]
    Nyckelord :Hydroponisk odling;

    Sammanfattning : This project involves a collaboration with the company Greeny Grow AB, which works with hydroponic cultivation of salad and microgreens. Today there are major problems with the trade of fruits and vegetables, where the problems involve large amounts of unnecessary flows of transformed resources such as soil and unnecessary space for cultivation. LÄS MER

  4. 4. Customer Journey in the Concept Store: An Analysis of Touchpoints and Journey Integration

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Tatev Nazaryan; Seo Hyun Chang; [2023]
    Nyckelord :customer experience; customer journey; customer journey touchpoints; concept store; journey integration dimensions; retail; new retail format; Social Sciences;

    Sammanfattning : Date: May 15, 2023 Keywords: customer experience, customer journey, customer touchpoints, concept store, journey integration dimensions Project Purpose: The following study aims to enhance understanding of how customers experience different touchpoints within the concept store throughout each stage of the customer journey, as well as, explore existing and new dimensions of the customer journey integration. Theoretical Framework: The following study adopts the theory of customer journey since it helps to understand what touchpoints customers interact with throughout each stage of their journey that helps to shape their experiences. LÄS MER

  5. 5. Tillit redan vid första mötet? : User Experience (UX) påverkan på tillit mellan företag och kund

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Alexander Andersson; Jonas Eklund; [2023]
    Nyckelord :UX; User Experience; Design; Usability; Trust; Loyalty; Customer relations; UX; User Experience; Design; Användarvänlighet; Tillit; Lojalitet; Kundrelationer;

    Sammanfattning : Företag som arbetar aktivt med dess kundrelationer har stora möjligheter att öka sina intäkter. Genom att bibehålla 5% av sina kunder kan företagets intäkter öka med nästan 100%. LÄS MER