Sökning: "Consumer Behaviour"
Visar resultat 11 - 15 av 958 uppsatser innehållade orden Consumer Behaviour.
11. A study on consumer perception of clothes repair and opportunities for brand intervention
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Repairing is one of the alternative business alternatives at the end-of-life phase of clothing, that is seen to be a potential solution for the biggest challenge that the fashion industry faces today - waste. The purpose of this research is to extend our collective understanding of consumers’ value in clothes that lead to their willingness to keep a garment in use for longer. LÄS MER
12. Understanding User Behaviour in a Circular Transport System : From personal choices to societal patterns
Master-uppsats, Stockholms universitet/Stockholm Resilience CentreSammanfattning : The Circular Economy is a growing research field and policy agenda. Yet, integrating the social dimensions of sustainability into the Circular Economy remains a challenge. The significance of reactions to an implemented Circular Economy is poorly understood. LÄS MER
13. "Consumer purchasing behaviour and packaging"
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : .... LÄS MER
14. Psykologin bakom miljöpåverkan : korttidsminnets effekt på konsumentbeteende
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknikSammanfattning : Människor lämnar alla efter sig ett miljöavtryck när man inhandlar matvaror. Hur stort miljöavtryck man upplever att man lämnar efter sig är dock inte alltid korrekt. LÄS MER
15. Du kan inte lura ett barn, eller? - En undersökning om barns skydd vid personifierad onlinereklam
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : With the development of digitalization, personalized online advertising has grown worldwide. This means that companies, through so-called Cookies, collect personal data about the consumer to then create online advertising based on the consumer's interests. LÄS MER