Sökning: "Consumer reaction"
Visar resultat 16 - 20 av 65 uppsatser innehållade orden Consumer reaction.
16. Vi försökte det gick bajs, men vi lovar att bli bättre - En studie om hållbarhetskommunikation och konsumentpåverkan
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This report will describe and analyse how companies should communicate about their work with issues connected to sustainability in their organisation. Furthermore, also how widely they should talk about their goals and successes but also how they should handle the setbacks and possible fears that comes along the journey. LÄS MER
17. Mitigation of aokusami (beany flavour) in a novel faba bean yoghurt
Kandidat-uppsats, SLU/Department of Molecular SciencesSammanfattning : Substituting dairy products for plant-based alternatives is a more sustainable choice. Plant-based alternatives are also a viable option for those who cannot or choose not to con-sume dairy-based products. Consumer trends point towards an increased consumption of plant-based alternatives over conventional dairy products. LÄS MER
18. Myternas roll i modern marknadsföring : en kulturanalys av Telenors reklamfilmer ur ett konsumtionsteoretiskt och mytologiskt perspektiv
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : Uppsatsen Myternas roll I modern marknadsföring: En kulturanalys av Telenors familjereklam ur en konsumtionsteoretisk och mytologisk perspektiv är författad av Johan Olsson Wounsch och Johan Ringshagen. Det här är en kulturell analys med syfte att undersöka hur sociala och kulturella värderingar återspeglas genom reklamfilmer som bygger på berättande teknik - storytelling - som medel för att nå sina målgrupper. LÄS MER
19. Enhancement of Phenol Formaldehyde Adhesive with Crystalline Nano Cellulose
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Linnéuniversitetet/Institutionen för skog och träteknik (SOT)Sammanfattning : Abstract The wood industries to this day use almost exclusively petroleum derived adhesives that are based mainly on the reaction of formaldehyde with urea, melamine or phenol. These adhesives have low cost and good adjustable properties which makes it hard for bio-based alternatives to compete. LÄS MER
20. Technological Innovation in Mobile Payment Solutions : A study on factors affecting the adoption rate of mobile payment solutions
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The advent of mobile payment solution has brought a mixed reaction on the mind of potential consumers on whether to adopt or not. Also, the mobile payment has elicited discussion about its future. The major question is on whether the technology will replace traditional banking processes, or if it will act as a compliment. LÄS MER