Sökning: "Cost Per Click"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Cost Per Click.
1. Making nets more acoustically visible : Floats as passive mitigation measures to reduce bycatch of harbour porpoise (Phocoena phocoena) in gillnets
Master-uppsats, SLU/Dept. Of Aquatic ResourcesSammanfattning : Incidental capture in fishing gear is today affecting at least 112 marine mammal species worldwide and for many smaller toothed whale species (Odontocete), gillnets are considered to be the largest problem. Although some effective mitigation measures exists, these are often context specific and many might be hard to implement due to reasons such as high costs and maintenance. LÄS MER
2. Fyra designprinciper för attraktivare annonser
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : The paper examines Meta ads in the adult education field. The ads are selected based onfour main criteria, ads with creatives that show people in the profession of the intendededucation, ads that the audience can quickly identify as an educational program, creativeswith a high signal-to-noise ratio and creatives with only one point of focus in the pictures. LÄS MER
3. Vägen till en omnikanal : En fallstudie på Cervera om påverkan av “Ship-From-Store”-distribution
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : Detaljhandeln har präglats av förändringar under det senaste decenniet, inte minst har e-handeln ökat markant. Omsättningen hos e-handeln i den svenska sällanköpshandeln tredubblades mellan 2012 och 2019. Samtidigt har butikshandeln minskat på många håll, vilket även förstärkts av coronapandemin. LÄS MER
4. Byggtekniska, arbetsmiljö, och ekonomiska konsekvenser med hänsyn till plywoodskivans utformning
M1-uppsats, KTH/Byggteknik och designSammanfattning : Den svenska byggbranschen strävar efter ständig förbättring och utveckling genom nya byggtekniska lösningar och material.Det finns olika varianter av konstruktionsplywood där bredd och tjocklek varierar. LÄS MER
5. Can fintech startups lower conversion costs with content marketing?
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : This thesis explores the viability of a content marketing strategy as a means of lowering conversion costs for digital startups prior to commercial launch. It does so by first giving a background into the subject of content marketing by covering types of content, content distribution channels and content strategies. LÄS MER