Sökning: "Creativity Contest"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Creativity Contest.
1. Att främja civilingenjörsstudenters kreativitet under en kreativitetstävling : En undersökning av den kreativa processen och uppgiftskonstruktionens betydelse för kreativitet
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/LärandeSammanfattning : För att lyckas med omställningen till ett mer hållbart samhälle behövs en kombination av kompetenser och förmågor hos framtidens civilingenjörer. Världsledare och forskare har pekat ut kreativitet som avgörande för att kunna hantera och lösa de komplexa problem mänskligheten står inför. LÄS MER
2. Spirit in the Screen : The effect of CuePilot on the viewer's experience in live broadcasted music competitions
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The use of media technology to pre-program the camera work of performances (with tools such as CuePilot) became a state-of-theart solution in live broadcasted music competitions and events, allowing to create technologically advanced and more appealing live performances. In this paper we study how the use of such solutions affect the viewer’s experience, assuming that preprogrammed camera work results in a more unified experience compared to manual camera work. LÄS MER
3. Ideation through visualization : – The use of Storyboard as a preparing tool
Magister-uppsats, Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Problem Ideation in group is used by many, often as a tool for creating new and innovative ways to solve problems and creating change. Groups may have difficulties to move from the phase of inspiration to the phase of ideation, if information and ideas aren’t defined in the team. LÄS MER
4. Hur svårt kan det va?: En studie om kreativitet i arbetet med Melodifestivalen
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : The swedish song contest ”Melodifestivalen” is the most popular TV-show in Sweden according to number of viewers. Not only has it managed to remain the viewers’ number-one choice year after year, it has also engaged a lot of the viewers (2, 4 millions in this year’s final) to vote for their favourite song. LÄS MER