Sökning: "Custom Relation Management"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Custom Relation Management.
1. Abaca in the Philippines, an overview of a potential important resource for the country : Relating the tensile strength of the single fiber to the microfibrilar angle
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för kemi, bioteknologi och hälsa (CBH)Sammanfattning : Due to environmental concerns and to the limited amount of fossil fuel in the world theinterest in using renewable material has been and will continue to be on the rise. With theincreasing demand for renewable materials such as bio-based fibers, the research aroundnatural fibers is intensifying. LÄS MER
2. Modell för att utvärdera skärmhanteringsmetoder : Med ett fokus på hållbar utveckling hos stora organisationer
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Den teknologiska framfarten har föranlett dagens situation där datorer med tillhörande datorskärmar utav olika slag är en del utav vardagen. De används i många olika fall, dels då statliga myndigheter och stora organisationer skall utföra diverse ärenden. LÄS MER
3. Customer Relationship Management : På vilket sätt arbetar svenska foöretag med CRM och finns det goda förutsättningar för att bedriva ett framgångsrikt arbete?
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Sedan början på 90-talet och informationsteknikens intågande kan vi nu snabbare än någonsin hämta information från världens alla hörn. Detta gör att spelplanen för företag har förändrats radikalt och företag måste anpassa sig till kunden på ett helt annat sätt än tidigare. LÄS MER
4. En undersökning av Quicknets Customer Relation Management
Kandidat-uppsats, Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : This report is focused on a research to find out if the Customer Relation Management (CRM) of Quicknet AB works and if their customers are satisfied with it. During this investigation I tried to see if the customers had a need for taking the CRM and use a tool called Social CRM. LÄS MER
5. Hur skapar och förvaltar företag kundrelationer?
Kandidat-uppsats, KTH/Industriell produktionSammanfattning : Denna rapport behandlar hur företag skapar och hanterar kundrelationer samt hur företag förvaltar den information och kunskap om kundrelationer som med tiden införskaffats. Rapporten består av en teoretisk referensram där relevanta teorier inom det behandlade området tas upp. LÄS MER