Sökning: "Customer Experience"
Visar resultat 16 - 20 av 1457 uppsatser innehållade orden Customer Experience.
16. Affärsrelationer i en digital värld : En kvalitativ studie om konsten att upprätthålla digitala affärsrelationer inom B2B-verksamheter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : The purpose of this study was to create an understanding of the importance of digital tools in B2B (Business-to-Business) operations and how the new digital world has changed the attitude of all actors toward digital customer relations. The study is based on theories in relationship marketing, communication, digital tools, and direct and digital marketing. LÄS MER
17. Vilka möjligheter och hinder finns det för återbruk i byggbranschen?
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Byggbranschen står för en stor andel av Sveriges koldioxidutsläpp som bidrar till klimatförändringarna. Branschen behöver därmed ställa om från linjärt byggande till cirkulärt byggande där mer återbruk av byggprodukter och byggmaterial kan bidra till förändringen. LÄS MER
18. Realizing and Satisfying Informational Requirements throughout the Customer Journey : A Case Study on the Industrial Manufacturing Industry
Master-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : This thesis examines the informational requirements of customers throughoutthe customer journey within the industry for industrial facilitating goods and exploreshow to manage data to meet these requirements. The research adopts a qualitativeresearch design with a case study approach, using semi-structured interviewssupplemented with secondary survey data. LÄS MER
19. Analys och förbättringsförslag av navigation i arbetsflöden ett business support system
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för information och teknikSammanfattning : Den teknik som används i vart moderna samhalle utvecklas konstant och likaså kraven for att användargranssnitten är effektiva och användarupplevelsen god. Ett användargränssnitt bestämmer på vilket sätt en användare interagerar med ett system eller en mjukvara, och användarupplevelsen definierar hur användaren upplever denna interaktion. LÄS MER
20. Showrooming: En växande konsumtionstrend : Värdefaktorer i köpbeslutsprocessen kopplat till showrooming
Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Den tekniska utvecklingen har bidragit till ett ökat antal kanaler mellan företag och konsumenter. Detta möjliggör för konsumenter att fritt röra sig mellan dessa kanaler för att skapa och forma dess köpupplevelse efter önskat behov. LÄS MER