Sökning: "Customer Satisfaction Measurement"

Visar resultat 1 - 5 av 53 uppsatser innehållade orden Customer Satisfaction Measurement.

  1. 1. Heat of the moment : En jämförande fältundersökning inom tjänståterställning och förkroppsligad kognition

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Angelica Carlsson; Lovisa Hjorth; [2023]
    Nyckelord :Service recovery; service failure; justice theory; emotional responses; embodied cognition; EDA electrodermal activity ; Tjänståterställning; servicefel; rättviseteori; emotionella reaktioner; förkroppsligad kognition; EDA elektrodermal aktivitet ;

    Sammanfattning : Inom forskningsområdet tjänståterställning arbetar forskare och företag med att identifiera servicefel samt hitta effektiva sätt att lösa kunders problem. Trots detta skapar klagomålshantering problem för företag och det finns många utvecklingsmöjligheter. LÄS MER

  2. 2. Nulägesanalys och förbättringsåtgärder på lanseringsplaner för tillfälligt sortiment exklusivt på Systembolaget AB

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik

    Författare :Robert Berglund; Philip Lundborg; [2023]
    Nyckelord :alcohol monopoly; Fishbone diagram; ISO 9000; Launch plan; Porter s five forces; The Kano model; alkoholmonopol; fiskbensdiagram; ISO 9000; kanomodellen; lanseringsplan; Porter s five forces;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of the thesis is to study a process within Systembolaget AB that affects a selected part of the assortment model. The assortment is defined as TSE, which stands for tillfälligt sortiment exklusivt, that can be described as temporary assortment exclusively. LÄS MER

  3. 3. SMARTQUAL LITE : Assessing the Property Management’s Technological Service Quality of Office Buildings in Stockholm

    Master-uppsats, KTH/Fastighetsföretagande och finansiella system

    Författare :David Lindström; [2023]
    Nyckelord :PropTech; Smart Buildings; Smart Real Estate; Property Management; Service Quality; Customer Experience; Tenant Satisfaction; PropTech; Smarta byggnader; Smarta fastigheter Fastighetsförvaltning; Servicekvalitet; Kundupplevelse Hyresgästnöjdhet;

    Sammanfattning : This master's thesis presents the development of a conceptual model, SMARTQUAL LITE, designed to measure and evaluate the quality of services delivered by smart buildings. The purpose of this research is to provide a foundation for a comprehensive service quality model, SMARTQUAL, enabling smart building service providers to enhance their service offerings and effectively meet tenant demands. LÄS MER

  4. 4. Comparative Study of Mobile Payment Apps: Google Pay and PayPal using Nielsen’s Usability Heuristics

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Lakshmi Srinidh Pachabotla; Cherishma Konka; [2022]
    Nyckelord :Google Pay; Heuristic Principles; Mobile Payment Apps; PayPal; Usability;

    Sammanfattning : Mobile banking is a feature bringing customer transactions to the doorstep of mobile users by sitting at home. As the demand for mobile payment applications has increased, numerous payment applications are developed throughout the world. LÄS MER

  5. 5. A Performance Measurement System for SCO Industrial Base Performance Converting Sales

    Master-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistik

    Författare :Hanna Trulsson; [2022]
    Nyckelord :performance measurement system; performance measures; supporting infrastructure; order management; order-to-delivery process; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : From literature review a theoretical research model was developed describing the process for designing a performance measurement system fit for the company culture, strategic direction, and stakeholder perspective. Following the model, the definition of high performance for the department was investigated and success factors were formulated from interview results. LÄS MER