Sökning: "Customer Satisfaction"

Visar resultat 1 - 5 av 936 uppsatser innehållade orden Customer Satisfaction.

  1. 1. Key Performance Indicators - Förfina, förändra eller ta bort : En kvalitativ studie om förändringsprocessen av KPI:er och samspelet mellan chefer och gruppledare.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi; Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Maria Bäckström; Isabelle Nilsson; [2021]
    Nyckelord :Key performance indicators KPI ; Performance measurements; Team; Manager; Agent theory; Performance measurement system PMS .;

    Sammanfattning : Title: Key Performance Indicators - Refine, adjust or remove Level: Final assignment for bachelor's degree in business administration. Author: Isabelle Nilsson and Maria Bäckström  Supervisor: Niklas Bomark Date: Autumn - 20  Aim: The aim of this study is to seek understanding of how the change process of KPIs works and whether information asymmetry and conflicts of interest can arise in the interaction between managers and group leaders in process. LÄS MER

  2. 2. Analysing User Viewing Behaviour in Video Streaming Services

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Ioannis Markou; [2021]
    Nyckelord :log analysis; user viewing demand; over the top; proactive resource scaling; time series forecasting; log analys; användarens visningsbehov; streamingtjänster; proaktiv resursskalning; videostreaming; prognoser av tidsserier;

    Sammanfattning : The user experience offered by a video streaming service plays a fundamental role in customer satisfaction. This experience can be degraded by poor playback quality and buffering issues. These problems can be caused by a user demand that is higher than the video streaming service capacity. LÄS MER

  3. 3. Kunden har alltid makt : – En studie av Customer Empowerments inverkan på företag inom retailbranschen.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi; Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Jacob Cedergren; Christin Rampeltin Molin; [2021]
    Nyckelord :Customer Empowerment; Customer Power; Customer Focus; Customer Orientation; Retail; Retail Industry; Customer Empowerment; Kundmakt; Kundfokus; Kundorientering; Retail; Retailbransch;

    Sammanfattning : Titel: Kunden har alltid makt – En studie av Customer Empowerments inverkan på företag inom retailbranschen.    Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi    Författare: Jacob Cedergren och Christin Rampeltin Molin    Handledare: Anna Ljung och Akmal Hyder   Datum: 2021– januari      Syfte: Syftet med studien är att undersöka och analysera företagens uppfattning av Customer Empowerment och dess inverkan på företag inom retailbranschen. LÄS MER

  4. 4. Value Proposition in Oversea Study Agency industry - A case study of Huashi oversea study agency

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Jingwen Du; [2020-10-12]
    Nyckelord :oversea study; value creation; value proposition; value proposition canvas;

    Sammanfattning : Background and purpose: With globalization development, education cooperation and competition among countries are becoming more and more frequent, which makes many students want to go abroad for further study to learn more professional knowledge. China is a country with the largest number of students studying abroad, promoting the development of oversea study agencies. LÄS MER

  5. 5. Open Banking Loyalty A qualitative study on customer loyalty in retail banking.

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Albin Läckberg; Timothy Larsson; [2020-06-23]
    Nyckelord :Open Banking; Customer Loyalty; Trust; Satisfaction; Switching costs;

    Sammanfattning : MSc in Marketing and Consumption.... LÄS MER