Sökning: "Customer Value analysis scania"

Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden Customer Value analysis scania.

  1. 1. Anpassningsbara managementkoncept från privat till offentlig sektor : Översättning av lean från idé till praktik i en statlig myndighet

    Master-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Pamela Said; [2020]
    Nyckelord :Management concept; lean; institutional theory; Scandinavian institutionalism; translation theory; public authority.; Management-koncept; lean; institutionell teori; skandinavisk institutionell teori; översättningsteori; statlig myndighet.;

    Sammanfattning : In the context of New Public Management, concepts such as lean have had a major impact among organizations in recent years with efficiency ideas based on customer focus. Moreover, the benefits of lean have served as solutions to the problems and challenges facing the public service. LÄS MER

  2. 2. Individualisation of a Driver Coaching Service : Combining Design Ethnography and Service Design to Gain Insights About the Coaches’ Role and Activities

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Rebecka Rosenqvist; Maria Wikström; [2018]
    Nyckelord :Scania; driver coaching; service design; design ethnography; visualisations; individualisation; feedback; coaching; driving behaviour; design with intent; observations; coaches; truck drivers; design proposal;

    Sammanfattning : Services surround us every day and companies all over the world have to adapt to the demand of services to make their products more successful and attractive. This master thesis has, on behalf of Scania in Södertälje, Sweden, focused on the service Driver coaching, a service where drivers are dedicated a personal coach who gives regular calls to the drivers. LÄS MER

  3. 3. Measuring Performance of an Order-to-Delivery Process : A study at Scania CV AB

    Master-uppsats, KTH/Industriell produktion

    Författare :Philip Sundström; Klara Tollmar; [2018]
    Nyckelord :Logistics; Supply Chain Management; Order-to-Delivery; Performance Measurements; Key Performance Indicators; Lead Time; Delivery Performance; Logistik; försörjningskedja; order till leverans; prestationsmått; nyckeltal; ledtid; leveransprestanda;

    Sammanfattning : The Order-to-Delivery (OTD) process covers the entire flow from an initiated order until the productor service is delivered to the customer. OTD is considered a core flow in order to successfully deliverproducts according to the customer’s needs. LÄS MER

  4. 4. Hur servicekvalitet kan utvärderas och förbättras i ett företags interna persontransporter : En fallstudie på Scania i Södertälje

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

    Författare :Anton Erholm; Isak Stigson; [2017]
    Nyckelord :Logistik; transportsystem; persontransport; utvärdering;

    Sammanfattning : There are approximately 12 000 full-time employees at Scania in Södertälje working in a widespread area in many buildings. The transportation mode for about 70 percent of the employees is currently driving personal cars by themselves to and fram work as well as between buildings. LÄS MER

  5. 5. Kundens nytta av Scanias Grönt Kort-avtal : Leder Grönt Kort-avtal till färre besiktningsanmärkningar och förbättrade kundrelationer för Scania?

    Kandidat-uppsats, KTH/Matematisk statistik

    Författare :Andreas Kördel; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Denna rapport är uppdelad i två delar. Den första delen undersöker, med data från drygt 16 000 lastbilar, om Scanias Grönt Kort-avtal minskar risken att få föreläggande vid besiktning. Utifrån dessa data undersöks även vilken typ av bilar som har Grönt Kort-avtal. Regressionsanalys görs med hjälp av logitmodeller. LÄS MER