Sökning: "Customer percieved Value"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Customer percieved Value.

  1. 1. Bygghandelns inköpsstrategi för träprodukter och framtida efterfrågan på produkter och tjänster

    Magister-uppsats, SLU/Dept. of Forest Products

    Författare :Gustav Bergström; [2010]
    Nyckelord :Bygghandel; sågverk; relationer; kundkrav; The offering; Customer percieved Value;

    Sammanfattning : Denna studie har genomförts i samarbete med Skogsindustrierna med syftet att undersöka hur sågverksföretagen kan förbättra sin marknadsföring till bygghandeln, och vad som krävs av sågverksföretagen som leverantörer i framtiden. Skogsindustrierna är en branschorganisation för massa, papper och den trämekaniska industrin och deras uppgift är att stärka medlemmarnas konkurrenskraft och arbeta för en ökad användning av skogens produkter. LÄS MER

  2. 2. Customers’ Perception of Quality in a B2B-setting : A Case Analysis of Kvaerner Pulping in Karlstad

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi

    Författare :Senka Catak; Sara Eriksson; Anna Gustavsson; [2006]
    Nyckelord :Business-to-Business B2B ; Quality; Customer Satisfaction;

    Sammanfattning : This paper is based on an assignment from Kvaerner Pulping in Karlstad, a company that supplies complete factories, machines, and systems to the pulp industry worldwide. The assignment was to do a customer survey looking at customer satisfaction focusing on quality. Our main purpose with this paper is to study the concept of quality. LÄS MER