Sökning: "Customer relations"

Visar resultat 1 - 5 av 387 uppsatser innehållade orden Customer relations.

  1. 1. How is employee turnover related to employee retention? A systematic review on two sets of meta-analyses.

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Amanda Enander; José Cardoso; [2020]
    Nyckelord :retention; turnover; meta-analysis; review; employee; country; industry; sector; Business and Economics;

    Sammanfattning : For years researchers have studied retention and turnover, yet there is still no single solution for the problem of balancing both these concepts in organizations. Turnover is defined as the rupture of ties between an employee and his/her organization, whilst retention is defined as the option of the employee to stay in the organization while not looking out for other job alternatives. LÄS MER

  2. 2. The price you’re worth: A case-study of pricing in the TIC-market

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomi; Linköpings universitet/Industriell ekonomi

    Författare :Kasper Vinberg; Stefan Lindstedt; [2020]
    Nyckelord :Pricing; Value-based; Value; Value-based price; Value-based Pricing; TIC; TIC-market; Testing; inspection and certification; pricing practice; pricing strategy; Kasper Vinberg; Stefan Lindstedt; kasvi918; KasperStefan; Cost-based; kostnadsbaserad; värdebaserad; konkurrensbaserad; competition-based; behavior; mindset; change; WTP; Kundvärde; Customer value; customer; customer value proposition; pricing strategy; pricing practice; Perceived customer value; kundvärde;

    Sammanfattning : How to price your offering is one of the main managerial decision issues today and is alarmingly often not grounded in necessary market and cost research. Pricing is a complex topic, dependent on a multitude of internal and external factors, which makes pricing practice and strategy alignment even more difficult. LÄS MER

  3. 3. Den digitaliserade revisionsbranschen : En jämförande studie mellan the big four och företagskunder

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi; Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Diyar Abdul-Gabar; Kenan Aljovic; [2020]
    Nyckelord :Digitization; digitized utilities; automatization; audit; “the big four”; customer satisfaction; customer relations; legitimacy; competitiveness; confirmability; willingness to change; Digitalisering; digitala verktyg; automatisering; revision; “the big four”; kundnöjdhet; kundrelationer; legitimitet; konkurrenskraft; anpassningsbarhet; förändringsbenägenhet;

    Sammanfattning : Digitization is a global phenomenon that has changed the everyday life, both workwise and privately. Digitization has become a central part in almost everything you do today. New effective methods to provide services have been created with the help of automatization, which has introduced the audit world to a transformation process. LÄS MER

  4. 4. Bostäder säljs på förhand

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Kultur och samhälle

    Författare :Emma Johansson; Felicia Johansson; [2020]
    Nyckelord :Förhandstjänster; Kundrelationer; Hantering av kundrelationer; CRM; Hemnet; Preliminary services; Customer relations; Customer relationship management;

    Sammanfattning : Hemnet har länge haft stor betydelse vid marknadsföring av objekt. Mäklarföretag har skapat förhandstjänster som bidragit till att kundrelationerna har förändrats. Förhandstjänster leder till att det ställs högre krav på kunderna eftersom att det säljs bostäder innan de kommer ut på den öppna marknaden. LÄS MER

  5. 5. Skapandet av kundrelationer genom digitaliseringen : Med inriktning på redovisnings- och revisionsbranschen

    Magister-uppsats, Karlstads universitet; Karlstads universitet

    Författare :Elin Larsson; Matilda Arlestrand; [2020]
    Nyckelord :Customer relations; Digitalization; Customization; Customer-oriented processes; Loyalty; Trust; Customer knowledge; Interaction; Kundrelationer; Digitalisering; Kundanpassning; Kundinriktade processer; Lojalitet; Förtroende; Kundkännedom; Interaktion;

    Sammanfattning : Kunder har historiskt kunnat besöka företag för att interagera och tillämpa tjänster. Idag sker en stor del av den kontakten digitalt vilket skapar nya möjligheter och begränsningar för företagen vid skapandet av kundrelationer (FAR 2016). LÄS MER