Sökning: "Customer satisfaction of telecommunication"

Visar resultat 1 - 5 av 18 uppsatser innehållade orden Customer satisfaction of telecommunication.

  1. 1. PRODUCT MANAGEMENT SYSTEM : A BRIDGE BETWEEN THE CUSTOMER ANDCOMPANY’S BUSINESS MODEL AND STRATEGY FORNICHE COMPANIES IN OLIGOPOLY MARKETS

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Christina Berggren; [2021]
    Nyckelord :Business Model; Business Strategy; Business Processes; Oligopoly market; Digitalization; Dynamic Capabilities; Product Management system; SMEs; Niche companies; Affärsmodell; Affärsstrategi; Affärsprocesser; Oligopolmarknad; Digitalisering; Dynamisk kapabilitet; Produkthanteringssystem; SMF; Nischföretag;

    Sammanfattning : For smaller niche companies in an oligopoly market to survive and grow, they need to focus on either having unique products and/or unique, more efficient internal processes compared to their larger competitors. One possible success factor for these smaller companies is to exploit the business potential found in an increasingly digitalized world. LÄS MER

  2. 2. Resurseffektivisering för ökad lönsamhet inom tryck & förpackning

    Kandidat-uppsats, KTH/Industriell produktion

    Författare :Duy Nguyen; Le Shu; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : För att vara väl förberedd för den konkurrenskraftiga marknaden inom den kommersiella tryckindustrin måste dagens företag styra upp sina verksamheter mot att bli resurseffektivare och öka lönsamhet för produktionen. Det är känt att den nuvarande marknaden kräver allt större produktionskapacitet men kunden är villig att betala mindre för produkterna. LÄS MER

  3. 3. Resurseffektivisering för ökad lönsamhet inom tryck & förpackning

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Duy Nguyen; Le Shu; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : För att vara väl förberedd för den konkurrenskraftiga marknaden inom den kommersiella tryckindustrin måste dagens företag styra upp sina verksamheter mot att bli resurseffektivare och öka lönsamhet för produktionen. Det är känt att den nuvarande marknaden kräver allt större produktionskapacitet men kunden är villig att betala mindre för produkterna. LÄS MER

  4. 4. Product Differentiation Strategies and Impact of Factors Influencing the Differentiation Process : A Case study of the Mobile Telecom Service Industry of Pakistan

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Yaser Qayyum; [2017]
    Nyckelord :Product Differentiation; Service Differentiation; Innovation; Customer Satisfaction; Service Quality; Customer Value; Value Added Services; Price; Advertising Promotion; Regulations; Competitive Imitation;

    Sammanfattning : Telecommunication has evolved tremendously from its origin to the present. Competition has grown in the telecommunications industry. One of the idiosyncratic characteristics of the mobile telecom services industry is the offering of homogenous products/services to the whole market, which indicates services being undifferentiated. LÄS MER

  5. 5. Evaluation of the Profitability of Quality of Experience-based Resource Allocation Deployment in LTE Network : A Techno-economic Assessment based on Quality of Experience in Video Traffic

    Master-uppsats, KTH/Radio Systems Laboratory (RS Lab)

    Författare :Uri Arta Ramadhani; [2017]
    Nyckelord :Quality of Experience; radio resource management; video quality; mean opinion score; revenue loss; upplevad kvalitet; radio resurshantering; videokvalitét; medelvärde av graderingarna; inkomstförlust;

    Sammanfattning : In the current mobile telecommunication market, with slow growth in mobile subscriptions and increasing traffi demand, each mobile operator needs to manage their customer loyalty in order to maintain position in the market. To retain their customer's loyalty, the user quality of satisfaction needs to be preserved. LÄS MER