Sökning: "Customer trust"
Visar resultat 21 - 25 av 615 uppsatser innehållade orden Customer trust.
21. Ledarskap och ISO 9001 : En studie om ledarskapets betydelse för kvalitetsledningssystemet ISO 9001
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Kvalitetsledningssystemet ISO 9001 kan användas för att arbeta med förbättringar, men har genom åren fått kraftig kritik. Studier visar att för att en verksamhet eller organisation ska lyckas med förbättringsarbetet är ledningens engagemang och agerande helt avgörande om förbättringsarbetet blir lyckat eller inte. LÄS MER
22. When Social Media Hits the Fan - How Customer Value is Influenced by a Brand Crisis on Social Media
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Keywords: Brand Crisis on Social Media, Customer Judgements, Customer Feelings, Customer Brand Resonance, Customer Value. Purpose: The purpose of this master thesis is to investigate how a brand crisis on social media influences customer value of a brand. LÄS MER
23. Source of Information & Credibility of Information's impact on Customer Online Trust : In the context of non-testable, non-returnable products online
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Designing a good customer relationship is important for a company to function and trust plays a major role when building customer relationships. The importance of this becomes more highlighted in the context of non- testable, non-testable products online since the customer cannot evaluate anything physically beforehand. LÄS MER
24. Accounting for Sustainability
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : Extant research, beyond the accounting domain, has investigated how to integrate sustainability in interorganizational relationships, whilst little has been said within the field of accounting. This concern is now addressed in a qualitative single case study of a collaboration agreement between a buyer and a supplier. LÄS MER
25. Human-Like Chatbot : A quantitative study of the emotional response toward human-to-machine interaction
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Problem formulation: The problem that the thesis research relates to is the limitations of artificially intelligent chatbots as interlocutors. The emotional component of communication plays an essential role in the customer experience, but many users have a negative attitude toward chatbots due to their lack of humanity and empathy. LÄS MER