Sökning: "Customer-support Service"
Visar resultat 1 - 5 av 40 uppsatser innehållade orden Customer-support Service.
1. Predicting Navigational Patterns in Web Applications using Machine Learning Techniques
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Institutionen för reglerteknikSammanfattning : In large corporations, customer support is a costly service, and an area of constant optimization. Solutions to increase efficiency and decrease bottlenecks are constantly needed. LÄS MER
2. Contextualizing Customer Feedback: A Research-through-Design Approach - Alternative Approaches and Dialogical Engagement in Survey Design
Master-uppsats, Uppsala universitet/Människa-datorinteraktionSammanfattning : Providing context behind customer feedback remains a challenge for company’s who rely on approaching Customer Experience (CX) through standardized Customer Satisfaction (CS) metrics like Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), and Customer Effort Score (CES). Practical guidelines for monitoring CS throughout the customer journey are limited, creating a gap in academic research. LÄS MER
3. Skillnaden i produktivitet samt arbetsmiljöfaktorers betydelse vid arbete på plats och hemifrån : En studie av ett företags kundsupport före och under Covid-19 pandemin
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Since the Covid-19 pandemic, teleworking has gone from an unusual working form to standard practice in everyday life. Continuous studies have shown that there are a lot of advantages related to productivity from teleworking. Needless to say, productivity is a complex concept and hard to measure, especially in a service company. LÄS MER
4. Decreasing the Load on Manual Service Support by Improving the Confirmation Process in a Web-based Issue Reporting System
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : There is currently a digital revolution in the real estate industry. Property technology, or PropTech is seeing new startups emerge in a rapid rate. The management of real estate assets is an area that PropTech is currently digitalizing, and part of it is facilitating tenant communication and property maintenance. LÄS MER
5. Self-Service Technology (SST) och dess relation till kundtillfredsställelse : En studie av onlinebaserad kundsupport hos Monitor ERP System AB
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : I dagens samhälle gömmer det sig en teknologi som inte alla tänker på, nämligen Self-Service Technology(SST). Self-Service Technology befinner sig ofta i ens närhet. Företag använder sig av denna teknik för att tillfredsställa deras kunder snabbare och smidigare. LÄS MER