Sökning: "Daniel Miesenberger De Morais"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Daniel Miesenberger De Morais.
1. Going Real-Time in no time? : – en kvantitativ och kvalitativ studie i hur Sveriges största annonsörer använder sociala medier och Real-Time Marketing.
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Background: Our daily lives and personal interactions are increasingly featuring social media and social networks in particular. Topics regarding social media, its impact on society at large – both on corporate as well as individual behavior – has been the focus of many research papers. LÄS MER
2. Varumärken - Varför har företag problem med dem? : En studie i vilka problem varumärkesbyråer identifierar som vanliga hos kundföretag och varför.
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Varumärken är viktiga för företags vara eller icke vara. Ett företag vars varumärke är dåligt eller döende kan gå samma öde till mötes som varumärket. LÄS MER
Resultatsidor:
1