Sökning: "Daniel Söreng"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Daniel Söreng.

  1. 1. ”THE EXPERIENCE IS THE BRAND” : A qualitative investigation of how e-commerce managers in the retail industry create brand experience, through the tools and features of e-servicescape

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Axel Eklund; Daniel Söreng; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : “The experience is the brand” - is a quote which accurately conveys the current transition in today's society towards the so-called experience economy. The current business environment is becoming increasingly saturated with more brands - which in turn are growing more similar and compete on more or less the same terms. LÄS MER

  2. 2. Spelar tillgången till fysiska butiker någon roll? : En kvalitativ studie om Generation Ys användning av e-handel för mode

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Daniel Söreng; Klara Kindlund; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Att handla mode via e-handel är idag lika självklart som att handla mode i fysiska butiker. Då många konsumenter utnyttjar e-handelns för att handla modevaror är det intressant för företag att få en förståelse för konsumentbeteende online. LÄS MER