Sökning: "David Ahmed"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden David Ahmed.
1. Gör media skillnad på mördare och mördare? : En kvantitativ innehållsanalys av hur Expressen gestaltar Wilma- och Tova-fallet.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : This study examines the difference in Expressen’s portrayal of two similar murder cases in Sweden with the key difference being the ethnicity of the perpetrators. The main purpose is to determine if the media is using a discriminatory rhetoric in their covering of crime and if they are upholding a “we and them” view of the world. LÄS MER
2. RETURN IT OR NOT? : HOW INFORMED E-COMMERCE CUSTOMERS ARE IN RELATION TO ENVIRONMENTAL EFFECTS CAUSED BY E-PURCHASE RETURNS?
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Abstract Date: 2020 June 08 Level: Bachelor thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: David Kuwa Sajjad Ahmed (87/01/12) (88/01/03) Title: Return it or not? How informed e-commerce customers are in relation to environmental effects caused by e-purchase returns. Tutor: DAVID FREUND Keywords: E-commerce, Returns and return policies, Customer behaviour, Environmental factors Research question: How informed are e-commerce customers regarding negative environmental impacts of e-commerce returned goods? Aim & Purpose: To understand the environmental effects caused by E-commerce purchase returns and research on how informed the E-commerce consumers in Sweden are on these effects in subject to their buying and returning behaviour. LÄS MER
3. Banker och Sociala Medier : En kvalitativ studie på hur banker bygger kundrelationer på sociala medier
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Internet och de sociala medierna har förändrat hur människor kommunicerar med varandra och även hur köpbeslut sker. Det är viktigt för företag att kunna bygga relationer med användare på sociala medier eftersom den huvudsakliga kontakten med företag sker där. LÄS MER
4. Upphöjd, Hyllad, ifrågasatt : En studie av idealiserade föreställningar om kulturentreprenören
Master-uppsats, Uppsala universitet/Etnologiska avdelningenSammanfattning : The aim of this paper is to investigate dominant beliefs and approaches to the "cultural entrepreneur" both within a public context, and also among business owners within the cultural field. What happens when ideas and attitudes in the public sector towards culture driven businesses meets the perspective of individual cultural entrepreneurs? This study is based on analysis of political documents about the cultural and creative industries (CCI) from the European union, national level and regional level. LÄS MER
5. DISORIENTATION/OBJECTS/BODIES
Master-uppsats, Kungl. KonsthögskolanSammanfattning : Uppsatsen utgår ifrån Sara Ahmeds bok “Queer Phenomenology – Orientations, Objects, Others”. I uppsatsen diskuteras hur vi människor upplever världen genom föremålen som omger oss och hur detta orienterar oss på olika sätt. LÄS MER