Sökning: "Dina Daniel"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Dina Daniel.
1. Dina styrkor gör oss starkare : En kvantitativ och semiotisk analys av Försvarsmaktens marknadsföring genom reklamfilmer
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : This study examines how The Swedish Armed Forces (SAF) communicates via their commercials and how this may affect their brand. The Swedish Armed Forces has always been an important authority and their priority is to prevent war and crisis in Swedish society. LÄS MER
2. Dina förväntningar, bankens ansvar : En kvantitativ studie om olika generationers kundnöjdhet vid användning av internetbanker
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Handelshögskolan vid Örebro UniversitetSammanfattning : .... LÄS MER
3. Control your home with augmented reality
Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologiSammanfattning : As connected devices, or Internet of Things (IoT), are becoming increasingly more common in our homes we need a way to control them remotely. Remote control can be achieved with native applications created by the providers of these IoT devices which can result in you needing several applications to control your IoT devices. LÄS MER
4. Vi delar inte språk men min hälsa ligger i dina händer : En litteraturöversikt om vårdmöten när gemensamt språk saknas
M1-uppsats, Högskolan i Jönköping/HHJ, Avd. för omvårdnadSammanfattning : Bakgrund: Personcentrerad omvårdnad är beroende av kommunikationen mellan vårdgivare och vårdsökande person. Andelen utlandsfödda i Sverige och övriga världen ökar samtidigt som denna grupp rapporteras ha sämre tillgång till hälso- och sjukvård och sämre hälsa än icke utlandsfödda. LÄS MER
5. The Virtue of Patriotism - A Comparative Study between Swedish and Greek Buy-Domestic Campaigns in the Midst of Financial Crisis
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Thesis Purpose: The aim with this study is to, from a cross-cultural perspective, present an exploratory investigation of the relationship between buy-domestic campaigns, ethnocentrism and consumer behavior among 18-24 year old citizens in Greece and Sweden during the time period of the European financial crisis. Theoretical Framework: This research project investigates buy-domestic campaigns from an ethnocentric perspective, drawing on a comprehensive framework from the fields of political consumerism, consumer behavior and advertising. LÄS MER