Sökning: "E-commerce platforms"
Visar resultat 6 - 10 av 103 uppsatser innehållade orden E-commerce platforms.
6. Recommender Systems Using Limited Dataset Sizes
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : In order to create personalized recommendations for users on services such as e-commerce websites and streaming platforms, recommender systems often utilize various machine learning techniques. A common technique used in recommender systems is collaborative filtering which creates rating predictions based on similar users’ interests. LÄS MER
7. DESIGNING FOR SUCCESS: ENHANCING E-COMMERCE PURCHASE INTENTION FOR ONLINE CLOTHING RESELLING PLATFORMS : A Mixed Method Multiple Case Study of Usability Factors and a Practical Usability Framework for Success
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : The Online Clothing Reselling Platforms (OCRPs) industry foresees ongoing significant market growth, building upon the expansion it has achieved in recent years. This trend makes it essential to understand how website usability factors affect consumer behaviour and identify practical opportunities for optimization in this specific context of e-commerce. LÄS MER
8. The E-Commerce of Tomorrow: An Experimental Study of How User-Generated Content can be integrated into a Retailer's Website for Fashion Merchandise Display
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : An increasing number of individuals are turning to User-Generated Content (UGC) to learn about various products and services. Prior customers' experiences and opinions significantly impact potential buyers' decision-making during the customer journey. LÄS MER
9. The new hype in the e-commerce industry: A case study in Sweden to investigate challenges perceived by software development teams
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : The growing number of users and the changes in customer behaviour over the last few years caused new hype in the e-commerce industry. This imposed pressure resulted in some technical disruptions in those systems. LÄS MER
10. Spårbarhet inom modeindustrin : en kvantitativ studie om köpbeteende och attityd vid onlineköp av kläder
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Modeindustrin har länge fått utstå kritik för att vara en ohållbar bransch med bristande transparens och spårbarhet när det gäller hur och under vilka villkor klädesplaggen har tillverkats. Transparens och spårbarhet är två skilda begrepp, men båda är avgörande faktorer för att uppnå en mer hållbar, rättvis och ansvarsfull modeindustri. LÄS MER