Sökning: "Edith Brand"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Edith Brand.

  1. 1. Keeping Up With The Heritage : An exploration of consumers emotional connections to heritage luxury fashion brands on Instagram

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Nathana Kauffmann; Fiona Byrne; Edith Andersson; [2022]
    Nyckelord :Brand Love; Brand Heritage; Luxury Fashion; Emerging Consumers; Visual Methods;

    Sammanfattning : Purpose The aim of this master’s thesis is to gain in-depth insight into the emotional connections of consumers to the brand heritage of luxury fashion brands. Another aim of the paper is to investigate how brand love is enriched by the communication of brand heritage dimensions on Instagram. LÄS MER

  2. 2. Kundbaserat varumärkeskapital : En deskriptiv studie med syftet att undersöka hur generation Z värderar varumärkeskapitalet hos en konsumentprodukt

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Albin Lövgren Pouncette; Edith Nielsen; [2019]
    Nyckelord :Brand; Brand equity; Customer based brand equity; CBBE; Brand awareness; Brand image; Perceived quality; Brand loyalty; Generation; Generation Z;

    Sammanfattning : The purpose of the thesis was to investigate how generation Z values ​​the customer-based brand equity of a consumer product. Generation Z is an interesting generation to study since they have shown to differ in a variety of aspects from previous generations. LÄS MER

  3. 3. Unisex is the new black : En kvantitativ studie i hur genusmedvetna konsumenters attityder kan gynna​ ​utformandet av fysiska servicelandskap

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Evelina Dahlbo; Edith Rehnberg; [2019]
    Nyckelord :Advertising; Attitudes; Brand image; Clothes; Communication; Corporate identity; Gender; Gender-neutral; Gender segregation; Millennials; Nongender; Service landscape; Servicescape; Sex; Target marketing; Attityder; Butiksmiljö; Design; Exponering; Företagsprofilering; Genus; Genusneutral; Konsumentbeteende; Kön; Könssegregering; Klädbranschen; Millennials; Målinriktad marknadsföring; Servicelandskap; Unisex;

    Sammanfattning : Sammanfattning Studiens syfte är att identifiera kundattityder bland genusmedvetna millennials i avsikt att fastställa hur fysiska servicelandskap med unisexkoncept bör utformas. Utifrån denna information formuleras rekommendationer samt tillhörande modell för företag som ämnar integrera det könsneutrala konceptet i sin butiksprofilering. LÄS MER

  4. 4. Does the country of origin matter for sustainable products? A comparison of European sporting goods producers.

    Magister-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :Edith Anna Voithofer; [2013]
    Nyckelord :country of origin; sustainability; sporting goods industry; outdoor industry;

    Sammanfattning : Abstract Title: Does the Country of Origin Matter for Sustainable Products? A Comparison of European Sporting Goods Producers Level: Final assignment for Master Degree in Business Administration Author: Edith Anna Voithofer Supervisor: Jonas Kågström, Ph.D. LÄS MER