Sökning: "Else Nygren"

Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden Else Nygren.

  1. 1. Equalis kvalitetssäkrar kommunikationen : En kvalitativ studie av chefers och anställdas syn på den interna organisationskommunikationen

    Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och media

    Författare :Ia Appelberg; [2010]
    Nyckelord :Communication; organizational communication; communication processes; leadership;

    Sammanfattning : Abstract Title: Equalis quality assures the communication. A qualitative study of superiors and co-workers view on the internal communication. LÄS MER

  2. 2. Att marknadsföra ett företag med hjälp av nationalitet : En studie i hur marknadsföring och varumärkesbyggande med fokus på nationalitet fungerar och uppfattas

    Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och media

    Författare :Frida Hansson; [2010]
    Nyckelord :nation branding; country of origin; product-country images; IKEA; MediaMarkt;

    Sammanfattning : Abstract Title: To Market a Company with the Help of Nationality – A study in how marketing and branding works and is being perceived when it focuses on nationality Author: Frida Hansson Subject: Media and Communication Studies C Period: Fall semester 2010 Length: 38 pages Tutor: Else Nygren Aim: Companies and various corporations are always on the hunt for the next big thing in marketing. One idea to market themselves and give them a chance to separate themselves from the cluster of companies aspiring to take your costumers away could be to market themselves with nationality. LÄS MER

  3. 3. Share anything Swedish : -En studie av CommunityOfSweden.com

    Kandidat-uppsats, Medier och kommunikation

    Författare :Daniela Brandel; [2009]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Title: Share anything Swedish – a study of CommunityOfSweden.com (Share anything Swedish – en studie av CommunityOfSweden.com). Number of pages: 57 (64 including attachments). LÄS MER

  4. 4. Konstens influenser i dagens reklam : En kvalitativ studie av reklambilder och konstverk

    Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och media

    Författare :Sanna Olsson; [2009]
    Nyckelord :reklam; konst; reklambilder; konstverk; perspektivåtergivning; motiv; tekniker; bekantgörande; främmandegörande; budskapstyper; dialogisk analys; bildredigering; foto; visuell kommunikation; Honda; Chevrolet; Scrabble; McDonalds; Ramorama; Cïtroen Total; Björn Gustafsson.;

    Sammanfattning : Abstract Title: Art influences in today´s advertisingimages – A qualitative study of advertisingimages and work of art Number of pages: 46 Author: Sanna Olsson Tutor: Else Nygren Course: Media and Communication Science C Period: Autumn 2009 University: Division of Media and Communication, Uppsala University Purpose: The purpose with this composition is to analyse how art has influenced todays advertising images, to see wich influences that can be descovered. Method/Material: Since this is an imageanalys the main material has been consisted of advertising images, a total of seven. LÄS MER

  5. 5. Den nya musikbranschen på AllEars.se : Det demokratiska mötet mellan skivbolag och artister på Internet

    Kandidat-uppsats, Medier och kommunikation

    Författare :Viktor Backemar; [2008]
    Nyckelord :AllEars.se; music industry; Internet; convergence; communities; collective intelligence; interactivity; participation; SonyBMG; TV4.;

    Sammanfattning : Abstract Title: The New Type of Music Industry at AllEars.se (Den nya musikbranschen på AllEars. LÄS MER