Sökning: "Else Nygren"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden Else Nygren.
1. Equalis kvalitetssäkrar kommunikationen : En kvalitativ studie av chefers och anställdas syn på den interna organisationskommunikationen
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Abstract Title: Equalis quality assures the communication. A qualitative study of superiors and co-workers view on the internal communication. LÄS MER
2. Att marknadsföra ett företag med hjälp av nationalitet : En studie i hur marknadsföring och varumärkesbyggande med fokus på nationalitet fungerar och uppfattas
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Abstract Title: To Market a Company with the Help of Nationality – A study in how marketing and branding works and is being perceived when it focuses on nationality Author: Frida Hansson Subject: Media and Communication Studies C Period: Fall semester 2010 Length: 38 pages Tutor: Else Nygren Aim: Companies and various corporations are always on the hunt for the next big thing in marketing. One idea to market themselves and give them a chance to separate themselves from the cluster of companies aspiring to take your costumers away could be to market themselves with nationality. LÄS MER
3. Share anything Swedish : -En studie av CommunityOfSweden.com
Kandidat-uppsats, Medier och kommunikationSammanfattning : Title: Share anything Swedish – a study of CommunityOfSweden.com (Share anything Swedish – en studie av CommunityOfSweden.com). Number of pages: 57 (64 including attachments). LÄS MER
4. Konstens influenser i dagens reklam : En kvalitativ studie av reklambilder och konstverk
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Abstract Title: Art influences in today´s advertisingimages – A qualitative study of advertisingimages and work of art Number of pages: 46 Author: Sanna Olsson Tutor: Else Nygren Course: Media and Communication Science C Period: Autumn 2009 University: Division of Media and Communication, Uppsala University Purpose: The purpose with this composition is to analyse how art has influenced todays advertising images, to see wich influences that can be descovered. Method/Material: Since this is an imageanalys the main material has been consisted of advertising images, a total of seven. LÄS MER
5. Den nya musikbranschen på AllEars.se : Det demokratiska mötet mellan skivbolag och artister på Internet
Kandidat-uppsats, Medier och kommunikationSammanfattning : Abstract Title: The New Type of Music Industry at AllEars.se (Den nya musikbranschen på AllEars. LÄS MER