Sökning: "Emelie Cheng"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Emelie Cheng.
1. Game of Trust: Brand-generated content vs Consumer-generated advertising : A qualitative study of Arla Foods
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis studies how trust in two different types of social media advertising, brand-generated content (BGC) and consumer-generated advertising (CGA), influence Millennials purchase intention towards brands in the fast-moving consumer goods (FMCG) industry. The phenomenon of CGA has caught researchers’ interest since it is believed to influence consumers’ purchase intention by affecting their trust in the advertising. LÄS MER
2. Belöningssystem och generation Y i IT-branschen
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna studie syftar till att undersöka huruvida arbetsmotivationen skiljer sig mellan generation Y och tidigare generationer i den svenska IT-branschen. Studien vilar på en teoretisk grund bestående av tre välkända teorier inom arbetsmotivation; Herzbergs tvåfaktorteori, Self-Determination Theory samt Job Characteristics Model. LÄS MER