Sökning: "Emma Söderström"
Visar resultat 6 - 10 av 14 uppsatser innehållade orden Emma Söderström.
6. "Barnen behöver få bli sedda, sätta spår och göra skilnad" : En kvalitativ studie om förskollärares beskrivningar av barns perspektiv inom det systematiska kvalitetsarbetet
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för konst, kommunikation och lärandeSammanfattning : .... LÄS MER
7. Reducing Effects of Multipath Propagation With a Blind Equalizer
Master-uppsats, Linköpings universitet/KommunikationssystemSammanfattning : When transmitting data from an aircraft being prepared at the apron (the area in front of the hangar) telemetry data is transmitted to ground personnel. The transmitted data is subject to severe distortion due to multipath propagation created by the surroundings, resulting in erroneous detection. LÄS MER
8. Är detta din genuina åsikt? : En kvalitativ studie om hur förtroende för influencers påverkas av betalda reklamsamarbeten
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Influencers är ett relativt nytt begrepp och en yrkeskategori som har haft en stark framväxt under de senaste åren. Influencers anses av många vara en lösning för företag att hantera kommunikation via sociala medier då åsikten från en tredje part ofta betraktas som en viktig, pålitlig, autentisk och effektiv kanal där budskap kan kommuniceras ut till kunder genom bruset (Sandberg & Martínez 2017, s. LÄS MER
9. Barns språkutveckling : Intervjustudie om förskollärares tankar om flerspråkighet och digitala verktyg i förskolan
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Uppsala universitet/Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudierSammanfattning : .... LÄS MER
10. Att återuppstå i rådande upplevelseekonomi : En studie av Grand Hotel i Gävle
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Syfte: Denna studie syftar till att öka förståelsen för hur ett nytt företag kan påbörja sin marknadsföring i sociala medier samt bidra till innovationsspridning. Sociala medier är något som på senare tid har växt kraftigt och potentialen för företags marknadsföring är stora. LÄS MER