Sökning: "Employee’s Perception."

Visar resultat 6 - 10 av 662 uppsatser innehållade orden Employee’s Perception..

  1. 6. Beyond the office walls: Exploring trust and knowledge sharing in the hybrid work setting -A qualitative study on employees' perception of the challenges and opportunities when adopting the hybrid work setting

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Erica Bredberg; [2023-07-19]
    Nyckelord :Trust; knowledge sharing; explicit knowledge; tacit knowledge; hybrid work; remote work; digital communication;

    Sammanfattning : The covid-19 pandemic has led to many changes for organizations and has accelerated the shift from a traditional work model to a hybrid one. The purpose of this study is to deepen the understanding of how trust and knowledge sharing have been impacted by the hybrid work setting from an employee’s perspective. LÄS MER

  2. 7. Kommunikationens implikationer under organisatoriska förändringsfaser. En fallstudie om hur kommunikation påverkar medarbetarnas motivation och förändringsvilja

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Klara Fejes Johansson; Pardis Afzali Nafchi; [2023-07-04]
    Nyckelord :Förändringskommunikation; organisatorisk förändringsprocess; motivation; förändringsvilja; förändringsfaser;

    Sammanfattning : Consumers' needs and behaviors are constantly changing, which places increased demands onorganizations' adaptability and flexibility. Organizations' prerequisites for conductingsuccessful change are therefore crucial for their long-term survival. LÄS MER

  3. 8. TECHNOLOGY ENHANCED SELF-DIRECTED LEARNING IN THE WORKPLACE:

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande

    Författare :Abdulroqib Ysuf; [2023-07-03]
    Nyckelord :Workplace; ; Self-directed learning; ; Technology; ; learning.;

    Sammanfattning : Purpose: The overall purpose of this study is to investigate the perceived effectiveness of technology-enhanced self-directed learning (TESDL) in the workplace context, with a specific focus on the IT industry (company X in Nigeria). The study aims to assess the perception of employees on the motivating factors, barriers, environment, and technological tools utilized for TESDL. LÄS MER

  4. 9. Managing global teams in a knowledge-intensive organization: Middle management’s perspective

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Mariam Mazanishvili; Sonam Kundnani; [2023-06-29]
    Nyckelord :Middle management; global teams; global organizations; sensemaking;

    Sammanfattning : Managing global teams in today's world has become the norm for many organizations, placing middle managers in an even more important position, especially in a knowledge-intensive context. Although middle management is frequently discussed phenomena nowadays, there is a need for insights to understand middle management sensemaking of everyday activities in managing global teams in a knowledge-intensive context. LÄS MER

  5. 10. "Vad innebär detta för mig?" : En kvalitativ studie om anställdas uppfattning av den kommunicerade varumärkesidentiteten vid ett varumärkesbyte.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Julia Jonsson; Mathilda Flyrin Engman; [2023]
    Nyckelord :Internkommunikation; Varumärkesidentitet; Varumärkesbyte; Uppköp; Kärnvärden; Meningsskapande; Intervju; Anställda;

    Sammanfattning : Anställda som identifierar sig med företagets varumärkesidentitet är enligt tidigare forskning nyckeln till ett starkt varumärke. Ett varumärkesbyte innebär ett psykologiskt uppbrott där den anställda kan hamna i en identitetskris. LÄS MER