Sökning: "Employer Brand Loyalty"
Visar resultat 11 - 13 av 13 uppsatser innehållade orden Employer Brand Loyalty.
11. Det handlar om människorna!
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Arbetsgivarvarumärket (eng: employer branding) har de senaste åren kommit att bli en viktig strategisk företagsledningsfråga för många organisationer och jag har därför valt att fördjupa mig inom detta område. Definitionen för arbetsgivarvarumärket enligt Backhaus och Tikoo (2004) är ”A targeted, long-term strategy to manage the awareness and perception of employees, potential employees, and related stakeholders with regards to a particular firm”. LÄS MER
12. Employer Branding in Human Resource Management : The Importance of Recruiting and Retaining Employees
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Problem: Companies are facing problems concerning the attraction and retention of talented employees, due to the shortage of individuals with competence. Employer Branding is a relatively new concept that can function as an instrument for firms to position themselves as an employer, in order to attract and retain wanted employees. LÄS MER
13. Employing Your Customers.
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : When looking for employees, it is important to find the right employees and doing so as cost efficiently as possible. If a recruitment process can start with a higher candidate quality in general, it ideally allows for less resource consumption in order to find the right employees. LÄS MER