Sökning: "English for young learners"
Visar resultat 11 - 15 av 67 uppsatser innehållade orden English for young learners.
11. How teachers utilize the practice of reading aloud to promote English language development in Swedish K-3 grades.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : Reading aloud is a method that has been used as a means of observational learning in schools for many years. It exists as an implicit part of many educational systems across the world, and the theories that underpin its usage are well studied. LÄS MER
12. To what extent is oral corrective feedback beneficial for young learners’ EFL and/or L2 language development?
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : Abstract This study investigates the effectiveness of using Oral Corrective Feedback (OCF) as a way of promoting young learners' language acquisition from an EFL (English As a Foreign Language) perspective. Furthermore, this study also looks at learners' and teachers' thoughts about oral corrective feedback and whether it serves its intended purpose in the classroom towards learners' language learning. LÄS MER
13. DIGITAL LEARNING MATERIALS AND YOUNG EFL LEARNERS’ INTERCULTURAL COMPETENCE DEVELOPMENT
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknikSammanfattning : Abstract The primary aim of learning English as a second or foreign language is to develop learners’ communication skills and prepare them to use English effectively in multi-dimensional domains. Yet, major approaches and practices of actual second language learning are often related to a simplistic perspective on communication that fails to take into account the cultural and intercultural aspects of the English language as a global communication tool, i. LÄS MER
14. Children’s literature as teaching material in the EFL classrooms for years 1-3
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : The English language surrounds young children from an early age, and as they growolder, it will continue to be an important part of their lives, both inside and outside ofschool. The ability to read English is therefore essential to participate in a democraticsociety. LÄS MER
15. Hur lärare kan hjälpa elever att våga tala engelska : En studie om lärares syn på talängslans inverkan för elevers kommunikativa utveckling
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan Dalarna/Pedagogiskt arbeteSammanfattning : Att som elev delta muntligt i engelskundervisningen kan vara spännande för många elever men för en del elever uppstår talängslan. Talängslan innebär att man vid specifika situationer upplever ångest för att tala. LÄS MER