Sökning: "Extranet"

Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade ordet Extranet.

  1. 1. Informationsmottagning via extranät : En fallstudie av Subaru Nordic ABs extranätsanvändare

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Oskar Björk; Johan Persson; [2015]
    Nyckelord :Extranet; Information receiving; Information channel; Extranät; Informationsmottagning; Informationskanal;

    Sammanfattning : Denna kandidatuppsats tar upp ämnet informationsmottagning via extranät. Likt människor kan även extranät och andra kommunikationskanaler ha kommunikationsproblem. Bakgrunden till studien är att det finns ett bristande informationsmottagande hos Subaru Nordic ABs extranätsanvändare. LÄS MER

  2. 2. Employee competence development through information tools. ASCOM case study

    Master-uppsats, IT-universitetet i Göteborg/Tillämpad informationsteknologi

    Författare :Monica Ochioiu; Ramune Varnelyte; [2013-09-20]
    Nyckelord :Information strategy; Information sharing; Information channels; Information system; Competence;

    Sammanfattning : Information is being considered as an asset in the organizational environment. Firms strive to develop the effective information sharing strategy. The well formulated information strategy facilitates employees across the organization to build their competency, but also helps the firm to achieve their strategic goals. LÄS MER

  3. 3. Optimering av logistikflödet : Utredning av brister och framtagning av förbättringsförslag i logistiken hos DinBox Sverige AB

    Master-uppsats, Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Benny Kvist; [2009]
    Nyckelord :supply-chain; supply-chain management; processutveckling; logistik; logistikflöde; processkartläggning;

    Sammanfattning : DinBox Sverige AB säljer fastighetsboxar på den skandinaviska marknaden och har produktionen utlagd till en leverantör Kina. Företaget startades i slutet på 2007 och är med andra ord relativt ungt. Den logistiska delen från beställning till leverans av produkt, är en mycket viktig och vital del av verksamheten som måste fungera. LÄS MER

  4. 4. Analyzing Key Factors Affecting the Adoption Intentions of 3G Mobile Services in Turkey

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Ekonomisk-historiska institutionen

    Författare :Ezgi Baran; [2009]
    Nyckelord :3G; innovation; adoption; Network externalities; diffusion of innovations; Social and economic history; Ekonomisk och social historia; History and Archaeology;

    Sammanfattning : Third generation mobile communication standard (3G) is an incremental innovation which follows the prior developments from 1G to 2,5G and provides several services including intranet/extranet access, customized infotainment, multimedia messaging service, internet access, location-based services and rich voice. This study aims to analyze key factors influencing possible 3G acceptance in Turkey, where 3G is expected to be released by July, 2009. LÄS MER

  5. 5. E-procurement, Internal Customer Service And External Customers – A Study of Effects And Interdependencies

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Mayase Mibenge & Ngozika Chinyere Okoye; [2007]
    Nyckelord :E-procument; Internal Customer Service; External Customer; Internal Customer; E-business; Supply Chain;

    Sammanfattning : Rapid technological advancements have completely revolutionalised the way things are done in the business world today. Proliferation of the internet and related technologies in the 1990s made it possible for companies to do business over the internet and it became easier and faster to do business both with suppliers and customers. LÄS MER