Sökning: "Företagstillväxt"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade ordet Företagstillväxt.
1. The Influence of Pricing Strategy on the Growth of SMEs : A Case Study in Liberia
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Small and Medium Enterprises (SMEs) play a crucial role in the economic development of any nation. However, due to various challenges, including government policies, cost of production, competition, and market demand, SMEs often struggle to survive and grow. Pricing strategy is one of the critical factors determining SMEs' success. LÄS MER
2. Cloud provider comparison with a growing business perspective
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS); KTH/Skolan för arkitektur och samhällsbyggnad (ABE)Sammanfattning : As technology becomes increasingly embedded in our daily lives, the demand for computational power is on the rise. Sometimes, the necessary calculations can be performed within the device itself, but often, they need to be processed remotely. This is where the role of cloud providers comes into play, steadily growing to meet the demand. LÄS MER
3. Vem är jag? : Medarbetarens utmaningar under företagstillväxt.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Tillväxt på en arbetsplats har stor påverkan på organisationen i fråga, det har också stor inverkan på medarbetaren inom den. Tidigare forskning kring tillväxt fokuserar till stor del mot organisationen eller ledaren. Forskning tyder dock på att företag har kraftig påverkan på medarbetarnas hälsa, trivsel och generella lycka. LÄS MER
4. Building Trust in Mergers and Acquisitions : An Exploration of Key Factors
Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : Mergers and acquisitions (M&A) have been widely used as a key strategy for achieving corporate growth and market expansion. However, due to their complex and challenging nature, more than 60% of M&A transactions fail to create value and capture synergies. LÄS MER
5. The Creation of an Influencer Marketing Strategy to Favour Growth
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Today many companies are using influencers in the marketing strategy. However, there is an expressed need for more research on the topic influencer marketing and on how the marketing strategy should be formed in order to match and facilitate the growth of a company. LÄS MER