Sökning: "FFM"
Visar resultat 6 - 10 av 46 uppsatser innehållade ordet FFM.
6. The impact of in-vehicle screen notifications on the driver : The relationship between various personality traits and cognitive load levels in in-vehicle screen notifications
Magister-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : These days, everything revolves around technology, and we have instantaneous access to all information. To stay up to date on current events, we get notifications on our smart devices when relevant articles or messages become available. LÄS MER
7. Selfies, styrkekramar och avsked : Analys av ensamma svenskars självskattning utifrån femfaktormodellen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för arbetshälsovetenskap och psykologiSammanfattning : This bachelor's thesis aimed to analyze how Swedish people going through solitude join support groups online and how they classified themselves on the big five model (shortened FFM) and if there are certain factors that lay a role in who decides to join the support group(s) online. By joining the support groups on social media forums and recruiting participants from within, the participants were able to fill out an online form where they could fill in how they classified themselves on every factor of the big five model with points ranging from 1-5. LÄS MER
8. Hur ser sambandet ut mellan stress och personlighet? : En enkätstudie bland chefer
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknikSammanfattning : Den aktuella studien undersökte sambandet mellan personlighetsfaktorerna i the Big Five (FFM) och upplevd stress, bland chefer och utifrån kön. Det slutliga stickprovet innehöll svar från 78 chefer med personalansvar mellan åldrarna 26–67 år (M = 50.12, SD = 9.18). LÄS MER
9. Playing mind gamification : Theoretical evidence of addictive nature of gamification and identification of addictive game elements used in mobile application design
Master-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : Gamification is a modern concept that makes physical and digital activities engaging and enjoyable just like games. Game elements are added to mobile applications for user retention and engagement. One of the dark sides of gamification i.e. LÄS MER
10. Personliga egenskaper och digitala verktygs inverkan på upplevd effektivitet vid distansarbete : En kvantitativ studie gjord inom offentlig sektor
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Bakgrund: Distansarbete beskrivs vara en arbetsform där arbetstagare, på heltid eller deltid, utför arbetsuppgifter på annan plats än det centrala kontoret för organisationen. Tidigare forskning har lyft hur personliga egenskaper och olika grad av implementering av digitala verktyg kan påverka effektiviteten vid distansarbete. LÄS MER