Sökning: "Filippa Olofsson"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden Filippa Olofsson.
1. A Study on Lignin or Zein Based Hydrophobic Coatings
Master-uppsats, Lunds universitet/Kemiteknik (CI)Sammanfattning : The two by-products lignin, from the paper industry, and zein, from starch production, have shown potential as hydrophobic barriers. Therefore, this study has aimed to produce and in-vestigate the hydrophobicity of lignin or zein dispersions coated on paper. LÄS MER
2. The effect of substantial factors that influence consumers’ purchase decisions on clothes in the Fast Fashion industry in Sweden. : A quantitative study of the significant substantial factors which affect Swedish consumers’ purchase decisions when buying Fast Fashion items.
Kandidat-uppsats, Jönköping UniversitySammanfattning : Background & Problem: As society becomes more aware of what climate change is provoking in the environment, urgent action toward a more sustainable way of living is being called for. Businesses need to find ways to become more sustainable. LÄS MER
3. Att använda AI för att detektera bröstcancer : En explorativ studie kring användning av bildanalys inom svensk sjukvård
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Breast cancer is the most common form of cancer for women around the world. In an attempt to decrease the mortality, women in Sweden between the ages of 40-74 years are called to regular mammography screenings to detect the disease as early as possible. Despite this, around 1400 die from the disease every year in Sweden. LÄS MER
4. Define the Line - En kvalitativ studie om vilka aspekter som avgör var gränsen för integritetsintrång går i relationen mellan företag och konsument
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Massmarknadsföringens framfart har gjort konsumenter mer resistenta mot stormen av information och budskap. För att nå den enskilde konsumenten direkt och med träffsäkerhet har många företag insett värdet av informationen. LÄS MER
5. Interaktiva applikationers potential på internet - en kvalitativ studie av Saab Automobile AB
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Saabs vision med de interaktiva applikationerna är att de ska tilltala både den nya besökaren och den lojale Saabkunden. Vi observerade tydliga attitydförändringar när applikationerna inte fungerade. LÄS MER