Sökning: "Financial Service Marketing"
Visar resultat 6 - 10 av 65 uppsatser innehållade orden Financial Service Marketing.
6. Konsumenters uppfattning om äkthet inom influencers reklam på Instagram : En kvalitativ studie om konsumenters upplevelser av autenticitet inom influencers reklam
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Sociala medier har blivit dynamiskt runt om i världen, det utvecklas ständigt och tar nya varianter. Den digitala utvecklingen har lett till övergången från massmarknadsföring till en alltmer trendig influencer marketing. LÄS MER
7. Valet av ett köp! : En studie om konsumenters köpbeteende i samband med influencer marketing.
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this study is to investigate how attitude and credibility have an impact on consumers' buying behavior in connection with influencer marketing. Thus, the study aims to investigate which of the phenomena influencer marketing and WoM are reported to affect consumers' buying behavior to the highest degree. LÄS MER
8. Myten om Åre : En semiotisk multimodal textanalys av platsvarumärket Åre
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : I egenskap av att vara en av Sveriges största turistorter lockar Åre cirka en miljon besökare per år. För många handlar orten om skidåkning och turismen bidrar med många jobbmöjligheter till den jämtländska byn som ofta beskrivs som lilla Stockholm. LÄS MER
9. The impact of open business model, innovation types and firm’s capital structure on product’s time-to-market and firm performance
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : For decades, globalization has introduced both opportunities and pressures for companies around the world by introducing freer trade, increasing foreign direct investment and the international use of intellectual property that boosted the diffusion of knowledge and technology. As a result, the international competition has become more intense for many firms. LÄS MER
10. Relationsbyggandet vid digitala rådgivningsmöten, perspektiv från privatrådgivare : En studie kring utmaningar och möjligheter i det digitala mötet
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : ABSTRACT Date: [2022-06-02] Level: Bachelor/Master thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Bashir Atai Jesper Holm Timothy Ylinen 98/01/03 93/08/07 93/12/31 Title: Building relationship in a digital age focusing on digital meeting, from financial advisors’ perspective Supervisor: Rana Mostaghel Keywords: Digital meeting, Customer value, Relationship, Trust, Marketing, Bank industry Research questions: What are the challenges in the digital customer meeting regarding value creation and relationship building and how do financial advisors handle the challenges? What opportunities are there for financial advisors when it comes to the shift from physical customer meetings to digital customer meetings? Purpose: The purpose of this study is to investigate the challenges and opportunities of digital customer meetings that financial advisors need to deal with when building and maintaining relationships online through meetings. Method: In this study, a qualitative survey method has been applied. LÄS MER