Sökning: "Framgångsrik klagomålshantering"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Framgångsrik klagomålshantering.

  1. 1. Word of Mouse 2.0 - En studie om framgångsrik klagomålshantering på Facebook

    Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Maria Fri; Malin Ottander; [2011-03-15]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Framgångsrik klagomålshantering : Förslag som förbättrar SJ:s klagomålshantering gentemot pendlare

    Kandidat-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Emma Johansson; Juan Caro Campos; Daniel Ericsson; [2011]
    Nyckelord :service recovery; complaint handling; SJ; word-of-mouth; service recovery; klagomålshantering; SJ; word-of-mouth;

    Sammanfattning : Sammanfattning Syftet med uppsatsen var att undersöka hur pendlare på sträckan Västerås – Stockholm upplever SJ:s klagomålshantering i dagsläget och hur SJ hanterar klagomål. Vidare syftade uppsatsen till att ge förslag på hur SJ kan arbeta med klagomålshantering i framtiden. LÄS MER

  3. 3. Vad anser HSB:s ledning om sin tjänstekvalitet? : En undersökning av HSB Centrala Värmland i Karlstad

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi

    Författare :Nina Arvidsson; Senka Catak; [2006]
    Nyckelord :Företagsekonomi;

    Sammanfattning : SAMMANFATTNING Under de senaste åren har tjänstekvalitet blivit allt viktigare för kunder. Positivt bekräftad kvalitet där förväntningarna i viss mån överträffas, kan göra att kunderna är mer intresserade av att bevara relationen med tjänsteföretag. Detta resulterar till att kunder talar väl om företaget. LÄS MER