Sökning: "Frans Mattsson"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Frans Mattsson.

  1. 1. Corporate social responsibility in Brand equity : A study on how CSR can increase local franchised fast food restaurants brand equity.

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Mattsson Frans; Swedenborg Jesper; [2015]
    Nyckelord :Corporate social responsibility; Fast food restaurants; Franchise; Brand;

    Sammanfattning : Introduction: Research claims that it is hard to divide the responsibility for the local community between the franchisee and the franchisor because of the franchisee does not have clear understanding to what degree they should be committed to local CSR. This research will study the importance of philanthropic CSR activities on local level and see if these activities can be used to strengthen fast food companies’ brand equity. LÄS MER

  2. 2. Relationsmarknadsföringens möjligheter och hinder : - En studie från en inköpares perspektiv

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Tobias Strömdahl; Frans Mattsson; Ekachai Rakruang; [2014]
    Nyckelord :Relationship Marketing; Relationsmarknadsföring;

    Sammanfattning : Relationer mellan köpare och leverantören har funnits lika länge som det funnits handel. Relationsmarknadsföring beskrivs idag som viktig för företag då strategin anses hjälpa leverantörer i dess strävan efter lönsamma kunder. LÄS MER