Sökning: "Frida Helgesson"
Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade orden Frida Helgesson.
1. Skönlitteraturens diffusa innehåll : Några tendenser rörande skönlitteratur inom gymnasieskolans verksamhet
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för språkstudierSammanfattning : This study aims to map the trends in approaches to fiction in the Swedish uppersecondary school. To achieve this purpose, textbooks’ representation of sub-genres isexamined, and teachers are interviewed to investigate their experiences with fiction. LÄS MER
2. Historien blev muntlig, igen : Några tendenser hos tre svenska populärhistoriska poddar mellan åren 2017–2021
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för idé- och samhällsstudierSammanfattning : .... LÄS MER
3. Föräldrars följsamhet till träning på mage vid lägesbetingad skallasymmetri och/eller tortikollis – en intervjustudie
Magister-uppsats, Uppsala universitet/Åsenlöf: FysioterapiSammanfattning : .... LÄS MER
4. Erkännande av barnäktenskap i Sverige : Och myndigheters ansvar vid kännedom av barnäktenskap i landet
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : .... LÄS MER
5. Strategic Corporate Social Responsibility in Rapidly Growing Firms : As a way of Strengthening the Corporate Brand
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Title: Strategic Corporate Social Responsibility in Rapidly Growing Firms – As a way of Strengthening the Corporate Brand Authors: Frida Dahlin and Anna Ledel Supervisor: Thomas Helgesson Examiner: Venilton Reinert Level: Bachelor thesis Keywords: Corporate social responsibility, Corporate brand, Gazelle companies Research question: How can gazelle companies develop CSR strategies to strengthen their corporate brand? Purpose: The purpose of this research is to investigate how Swedish gazelle companies are taking their rapid growth into consideration when working with CSR as a way of strengthening their corporate brand. This paper aims to examine how Swedish gazelle companies are managing their CSR strategies and if the fact that they are fast growing firms is affecting their strategic work, and in that case how. LÄS MER