Sökning: "Good Behavior Game"
Visar resultat 1 - 5 av 24 uppsatser innehållade orden Good Behavior Game.
1. Influences of simulated XAI explanations on players of economic games : A pilot study
Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : This pilot study has the twofold purpose of analyzing the effect of XAI explanations on the mental models of economic games participants, and testing the feasibility of the methodology devised for it. To achieve this, we compared the contribution behavior and mental models of 30 participants playing a public good game. LÄS MER
2. Hur Skanningsbeteende Kan Predicera Prestation : En undersökning av elitspelare i Svenska Damhockeyligan
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för hälsa och välfärdSammanfattning : I ishockey krävs det snabba beslut och lyckade aktioner för att kunna vinna matcher. Därför är det viktigt att kunna genomföra skanningar för att kunna genomföra aktioner på ett bra sätt. Att skanna innebär att man vrider på huvudet eller kroppen från pucken för att få en uppfattning om var mot- och medspelare befinner sig. LÄS MER
3. Bortom skärmen : En undersökning kring förebyggandet av toxicitet och främjandet av goda sociala interaktioner i online-spelmiljöer.
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : This paper examines social aspects of computer and video gaming, includingplayers' perceptions of socialization surrounding gaming, its importance to theplayers, as well as factors that can lead to bad behavior online. In addition, adesign process based on the research results is showcased. LÄS MER
4. Power dynamics and order formation in mobile MOBA games : a Foucauldian analysis of "Honor of Kings"
Master-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskap; Lunds universitet/Institutionen för kommunikation och medierSammanfattning : Video games can be seen as a media that immerses players. The formation of a good game order is an important guarantee for players to engage in electronic games. This paper selects the most popular mobile MOBA game in China, "Honor of Kings," as the research object to analyze the formation process of the game order. LÄS MER
5. Development of an exergame to encourage active pausing and break sedentary behavior
Master-uppsats, Linköpings universitet/Interaktiva och kognitiva systemSammanfattning : Most people today spend a large part of their days doing sedentary activities, such as working in front of a computer. Long hours of inactivity have a negative effect on the body, even in people who report an active lifestyle outside of their sedentary work environment. LÄS MER