Sökning: "Guest Satisfaction"
Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden Guest Satisfaction.
1. Sustainable Tourism in Sintra, Portugal: Comprehensions and practices of sustainability within the Portuguese tourism industry: a case study of the accommodation sector
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för globala studierSammanfattning : This case study takes a closer look at how people working in the tourism sector are working in the framework of sustainable tourism. More precisely the focus is put on Sintra, a municipally belonging to the Greater Lisbon region in Portugal, and the accommodation sector there. LÄS MER
2. From Plate to Palate: Elevating Customer Experience Management and Satisfaction : A case study of Swedish fine dining restaurants
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : Customer experience is a broad topic that can cover several different branches,fields and industries. Various researchers have done significant work into thetopic, yet it still has gaps of fragmentation and an overall understanding on howto manage it. LÄS MER
3. Bemöter Gröna Lunds hållbarhetsarbete besökarnas upplevelse på deras konserter? : En kvalitativ studie om hållbarhet med fokus på den sociala aspekten
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/TurismvetenskapSammanfattning : Syftet med uppsatsen är att skapa förståelse hur Gröna Lund arbetar för en hållbar nöjespark utifrån den social hållbarhetsaspekten med fokus på konserter. Skribenterna vill även få besökarnas perspektiv om hur de upplever Gröna Lund på konserter utifrån det sociala hållbarhetsaspekten. LÄS MER
4. Business Intelligence in the Hotel Industry
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Applications of artificial intelligence (AI) in hospitality and accommodation have taken an enormous percentage of service-provision, helping automate most of the processes involved such as booking and purchasing, improving the guest experience, tracking of guest preferences and interests, etc. The aim of the study is to understand the roles, benefits and issues with the improvement of business intelligence (BI) in hospitality. LÄS MER
5. An App for Measuring Guest Satisfaction During a Hotel Stay
Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologiSammanfattning : Denna studie berör gästnöjdhet och återkoppling vilka är viktiga aspekter när man arbetar med kunder. Speciellt inom hotellindustrin är detta viktigt då bra service handlar om att känna sin gäst. Hotellen vill veta alla bekymmer eller funderingar som gästen har medan de är kvar på hotellet för att kunna kompensera innan de lämnar. LÄS MER