Avancerad sökning

Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. THE IMPACT OF CANCEL CULTURE ON CONSUMERS IN THE FASHION INDUSTRY - An exploratory qualitative study on post-millenials

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Hanna Halilovic; [2023-07-03]
    Nyckelord :Cancel culture; Fashion industry; Influencer marketing; Social media; Identity creation; Brand community; Consumer community; Brand co-creation;

    Sammanfattning : The growth of cancel culture has been rapid within marketing and consumption during recent years. With the emergence of cancel culture, consumers have been enabled to use their voices to hold brands accountable, where social media has made information easily available making consumers constantly informed. LÄS MER

  2. 2. Influencer Marketing - Lönsam marknadsföring eller opålitligt försäljningsarbete? En kvalitativ studie om vad som påverkar följares och konsumenters trovärdighet gentemot influencers marknadsföring på sociala medier

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Hanna Halilovic; Elsa Månsson; Tomas Steifo; [2021-06-28]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER