Avancerad sökning
Hittade 3 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Upplev mera, spelifiera! Eller? : En experimentdriven dagboksstudie om hur spelifiering påverkar användarupplevelsen av digitalt medierad sysslohantering
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/MedieteknikSammanfattning : Since 2013 gamification has been applied in a number of domains, among these task management applications (TMA), to achieve positive effects. However, a discrepancy has been found regarding expected results and those of applying the method to TMA. LÄS MER
2. Hedonic and aesthetics above all? : Användares aktivitet på Instagram och hur de påverkas av influencers
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : This bachelor thesis examines what hedonic values influence female Instagram users to interact with influencer’s Instagram content. Furthermore, we examine what hedonic needs female Instagram users might find meaningful and if those needs can lead to activity on an influencer’s Instagram account. LÄS MER
3. Pragmatiska och hedoniska egenskapers betydelser för användarupplevelsen av Netflix navigationssystem : en studie gjord på streamingtjänsten Netflix baserad på användartester och AttrakDiff
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Due to the increased consumption of video streaming services, the user’s requirements increase, which strengthens the demands on the services and requires a well-functioning navigation system. This study aims to examine the user experience (UX) of the navigation system on the streaming service Netflix. LÄS MER